• پنجشنبه / ۸ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۲:۳۳
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 1403060804738
  • منبع : فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی

اطلاعیه پلیس درباره معافیت فرزند استاندار کهگیلویه و بویر احمد

اطلاعیه پلیس درباره معافیت فرزند استاندار کهگیلویه و بویر احمد

سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه ای اعلام کرد: در پاسخ به ابهامات طرح شده در فضای مجازی پیرامون معافیت فرزند استاندار کهگیلویه و بویر احمد ، آقای سید علی احمدزاده مستندات پرونده معافیت مورد بررسی قرار گرفت و شبهه وارد شده صحت نداشته و مورد تایید این سازمان نمی باشد.

به گزارش ایسنا، سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه ای اعلام کرد: «با توجه به ابهامات طرح شده در فضای مجازی و اظهارات برخی از افراد پیرامون موضوع معافیت فرزند استاندار کهگیلویه و بویر احمد،بدینوسیله  در راستای تنویر افکار عمومی به آگاهی می رساند، مستندات  پرونده مربوطه مورد بررسی قرار گرفت و مشخص شد، فرآیند رسیدگی به درخواست معافیت کفالت مشمول در سال ۱۴۰۱ مطابق با قانون خدمت وظیفه عمومی مصوب ۱۳۹۰/۸/۲۲ مجلس شورای اسلامی طی شده است .

به جهت حساسیت موضوع، وضعیت پزشکی پدر مشمول در دو مرکز درمانی متفاوت ، یک مرحله در استان کهگیلویه و بویر احمد و مرحله بعدی در بیمارستان استان همجوار در شیراز مورد بررسی قرار گرفته است . پزشکان متخصص هر دو مرکز درمانی ،بیماری پدر مشمول را برابر مقررات و آیین نامه مربوطه مورد تایید قرار داده اند.

بر این اساس نتایج معاینات تخصصی نیز در شورای پزشکی وظیفه عمومی استان طرح و به اتفاق آراء ، به تایید رسیده  و در نهایت مراتب مورد تایید اعضاء هیئت رسیدگی کفالت استان قرار گرفته است.

بنابر این شبهه وارد شده در فضای مجازی صحت نداشته و مورد تایید این سازمان نمی باشد.»

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۰ ۰۰:۴۲

اگه آقای استاندار بیمار بودند چرا مسولیت خطير استانداری را به عهده گرفت چرا نگذاشتند یک مدیر باسلامتی و توانمندی این وظیفه مهم را عهده‌دار گردند

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۱ ۰۴:۵۹

چرا برای دیگران چنین معافیت‌های صادر نمی‌شودبا کمال تاسف باید به نظریه پزشکی قانونی ایراد گرفت که سبب صدور چنین معافیت‌های میشوند

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۱ ۱۲:۵۰

بنده هم بعد از کرونا به انواع بیماری ها دچار شده ام یک فرزند پسر هم بیشتر ندارم که از من مراقبت کندآیا از سربازی معافش می کنید؟

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۱ ۱۶:۴۳

معافیت برای بیماری های سعب العاج صادر میشود و با کلی بروکراسی و هزینه و وقت یک دفعه یک فرد را می بینید که توانمند است و میگه همه ان هزینه ها و وقتی را که برای کشور ایجاد کرده را باطل کنند. هم اصراف هم اینکه یا فرد ناتوان نیست و تظاهر کرده یا ؟

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۳ ۱۳:۵۰

عجب، اگه معافیت به کفالت پدرش گرفته که بیماره ، پس چرا یه فرد بیمار که نمیتونه سرپرستی خودشو بعهده بگیره استاندار کردن؟