• چهارشنبه / ۷ شهریور ۱۴۰۳ / ۲۲:۱۳
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403060704487
  • خبرنگار : 50974

۴۵ طرح عمرانی و اشتغال زایی در شهرستان تالش افتتاح شد

۴۵ طرح عمرانی و اشتغال زایی در شهرستان تالش افتتاح شد

ایسنا/گیلان فرماندار تالش گفت: ۴۵ طرح عمرانی، اقتصادی و اشتغال زایی بخش کرگانرود شهرستان تالش بصورت تجمیعی با اعتبار ۴۵ میلیارد و ۸۲۳ میلیون تومان با حضور مسئولین شهرستان به بهره‌برداری رسید.

 امروز چهارشنبه هفتم شهریور ماه، آئین افتتاح ۴۵ طرح عمرانی،اقتصادی و اشتغال زایی بخش کرگانرود شهرستان تالش با حضور فرماندار شهرستان، نماینده مردم شهرستان‌های تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه بخش کرگانرود، بخشدار بخش و مسئولان شهرستان و با اعتباری  بالغ بر ۴۵ میلیارد و ۸۲۳ میلیون تومان به صورت تجمیعی در محل بخشداری کرگانرود برگزار شد.

۴۵ طرح عمرانی و اشتغال زایی در شهرستان تالش افتتاح شد

ایرج مؤذن در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای خدمت و  شهید رئیس جمهور آیت الله رئیسی و تبریک هفته دولت گفت: هفته دولت، هفته تلاش و کوشش و خدمت‌رسانی به مردم شریف و ولایتمدار است.

۴۵ طرح عمرانی و اشتغال زایی در شهرستان تالش افتتاح شد

نماینده عالی دولت در تالش در ادامه بر اقدامات جهادی دولت در سال‌های اخیر به منظور رفع محرومیت در منطقه اشاره کرد و افزود: دولت تاکنون خدمات ارزشمند زیادی به ملت و مردم ارائه کرده و ما هم به عنوان نمایندگان دولت باید در جهت خدمات‌رسانی مطلوب به اقشار مختلف این سرزمین حرکت کنیم.

۴۵ طرح عمرانی و اشتغال زایی در شهرستان تالش افتتاح شد

فرماندار تالش در ادامه ضمن تشریح طرح های عمرانی و اشتغال زایی انجام شده در منطقه گفت: همزمان با ششمین روز از هفته دولت و به منظور رفع محرومیت و رفاه حال شهروندان، ۲۰ طرح عمرانی و اشتغال زایی بخش کرگانرود شهرستان تالش از قبیل بهره برداری از احداث کانال آب‌های سطحی، تعریض و شن‌ریزی معابر، روشنایی معابر نصب دوربین مداربسته، بهره برداری از ۶ طرح شهر لیسار شامل :کانال‌های آب‌های سطحی، احداث جایگاه تماشاگران، احداث تیرهای تلسکوپی، اقلیم شناسی خودکار،افتتاح طرح زمین ورزشی بوراسرای خطبه سرا و شهید محبی لیسار ، افتتاح آسفالت معابر روستایی قلعه بین، افتتاح ۶ واحد مسکن مددجو و اشتغال زایی بهزیستی در قالب ۱۷ طرح ، افتتاح ۲۹ واحد مسکن مددجو و تعمیرات ۲۸ واحد مسکونی و اشتغال زایی کمیته امداد در قالب ۱۲۸ مورد، بهره‌برداری از ۱۱ طرح امور توزیع برق شامل نصب ترانس اصلاح و بهسازی فشار ضعیف هوایی جهت تقویت برق مشترکین افتتاح و به بهره برداری رسید.

۴۵ طرح عمرانی و اشتغال زایی در شهرستان تالش افتتاح شد

در مجموع ۴۵ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد و ۸۲۲ میلیون تومان به صورت تجمیعی در بخش کرگانرود به بهره برداری رسید.

۴۵ طرح عمرانی و اشتغال زایی در شهرستان تالش افتتاح شد انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha