• چهارشنبه / ۷ شهریور ۱۴۰۳ / ۲۱:۴۶
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403060704480
  • خبرنگار : 50037

افتتاح و کلنگ‌زنی ۲۷ طرح عمرانی در بخش گل تپه کبودراهنگ

افتتاح و کلنگ‌زنی ۲۷ طرح عمرانی در بخش گل تپه کبودراهنگ

ایسنا/همدان در ششمین روز از هفته دولت ۲۷ طرح عمرانی مختلف در حوزه مخابرات، گردشگری، بهداشتی، ورزشی، راه و بهسازی روستایی در بخش گل تپه شهرستان کبودراهنگ با حضور جمعی از مسئولین این شهرستان افتتاح و عملیات اجرایی آن آغاز شد.

زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در شهر گل‌تپه در مساحت ۱۱۵۰ متر مربع با اعتباری افزون بر دو میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان، ساختمان خانه بهداشت روستای قباق تپه کُرد به مساحت ۱۰۰ متر با اعتباری افزون بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و ساختمان خانه بهداشت روستای طراقیه از جمله طرح‌های ورزشی و بهداشتی این بخش بود که امروز بعدازظهر به بهره‌برداری رسید. 

بهره‌برداری از بهسازی و جدول گذاری و آسفالت ریزی معابر روستای قرانقودره بخش گل تپه به مساحت ۶۵۰۰ متر مربع با اعتباری افزون بر دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان و در هفت روستای بخش گل‌تپه با اعتباری افزون بر ۱۱ میلیارد تومان ، مرمت و لایروبی قنات در روستای آقابلاغی بخش گل تپه به طول ۳۰۰ متر با اعتباری افزون بر ۳۴۵ میلیون تومان و مرمت و لایروبی قنات در سه روستای کیتو و کلبحصاری و راستگو بطول ۱۵۰۰ متر با اعتباری افزون بر ۸۸۰ میلیون تومان از دیگر طرح هایی بود که در این بخش افتتاح شد. 

همچنین اقامتگاه بومگردی بخش خصوصی در روستای کلبحصاری بخش گل تپه با اعتباری افزون بر دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در زمینی به مساحت ۷۳۰ متر و زیربنای ۱۵۰ متر مربع با اشتغالزایی پنج نفر به بهره‌برداری رسید. 

ارتقا سایت اینترنت خانگی از adsl به vdsl در روستای گردشگری علیصدر با اعتباری افزون بر ۵۰۰ میلیون تومان و همزمان در هشت روستای دیگر با اعتباری افزون بر هشت میلیارد تومان طرح‌های حوزه مخابراتی این بخش از شهرستان کبودراهنگ بود که افتتاح شد.

علاوه بر این سوله انبار نمک راهدارخانه سوباشی به مساحت ۷۴۰ مترمربع با اعتباری افزون بر شش میلیارد تومان و احداث دکل آنتن ۴۸ متری تلفن همراه با اعتباری افزون بر ۳۰۰ میلیون تومان در روستای گردشگری علیصدر دو پروژه‌ای بود که بعداز ظهر امروز با حضور مسئولین شهرستان کلنگ زنی و عملیات اجرایی آن آغاز شد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha