• چهارشنبه / ۷ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۵:۴۲
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1403060704301
  • خبرنگار : 50444

معاون وزیر کار مطرح کرد

خراسان شمالی پیشرو در تحقق سند تحول مجموعه‌های ورزش کارگری

خراسان شمالی پیشرو در تحقق سند تحول مجموعه‌های ورزش کارگری
آرشیو

ایسنا/خراسان شمالی معاون امور فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، خراسان شمالی را جزو استان‌های پیشرو در تحقق سند تحول مجموعه‌های ورزش کارگری کشور دانست.

محمد چکشیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: در حوزه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی سند راهبردی را طراحی کردیم که مسائل اصلی و اولویت‌های جامعه کار و تولید را تحلیل کرده و به راهبرد رسیده است. 

وی یکی از مهمترین محورهای این سند راهبردی را ضرورت تحول در مدیریت مجموعه‌های ورزش کارگری دانست و گفت: این موضوع باید با هدف توسعه کمی زیرساخت‌ها و فضاهای ورزشی و افزایش کیفیت‌بخشی به خدمات برای مخاطبان اصلی ما، یعنی کارگران بویژه کارگران دهک‌های پایین جامعه انجام شود تا در نهایت توفیقات بیشتر برای جامعه کار و تولید و کشور را به دنبال داشته باشد. 

وی بیان کرد: ارکان اصلی این تحول توسط وزارتخانه به استان‌ها ابلاغ شد و برخی استان‌ها از جمله خراسان شمالی جزو استان‌های برتر و پیشرو قرار گرفتند. به همین دلیل، از مدیرکل این مجموعه در آیینی در شهرستان اسفراین با حضور استاندار و نماینده مردم این شهر در مجلس شورای اسلامی تقدیر شد. 

معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی همچنین گفت: تمرکز در نوع قراردادها و نظم و انضباط بخشی به مجموعه‌های ورزشی خراسان شمالی از دیگر دلایلی بود که سبب شد این استان بین سایر اداره‌های کل پیشتاز باشد.

وی ادامه داد: از آنجا که به‌دنبال تحول در حوزه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی هستیم، در حدود ۲.۵ سال گذشته ۳۴ مکان ورزشی که برای هرکدام حدود ۲۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده بود، به بهره‌برداری رسید.

چکشیان با اشاره به اینکه ۱۸۹ مجموعه ورزشی شامل ۵۱۰ مکان ورزش کارگری در کشور وجود دارد، اظهار کرد: در خراسان شمالی در ۲.۵ سال گذشته، حدود ۸۰ میلیارد تومان از محل ماده ۵۶، سفر شهید جمهور و کمک‌های وزارتخانه‌ای برای توسعه مجموعه‌های ورزش کارگری سرمایه‌گذاری شده است.

به گزارش ایسنا، خراسان شمالی شش مجموعه ورزشی در پنج شهرستان دارد که در آن‌ها ۱۸ مکان ورزشی وجود داشت و با افتتاح استخر کارگران در اسفراین و چمن مصنوعی فاروج، تعداد این اماکن ورزش کارگری در استان به ۲۰ مکان افزایش یافت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha