• چهارشنبه / ۷ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۳:۳۶
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403060704155
  • خبرنگار : 50184

عیادت امام جمعه کرمانشاه از مصدومین تصادف ۲ دستگاه اتوبوس حامل زوار اربعین

عیادت امام جمعه کرمانشاه از مصدومین تصادف ۲ دستگاه اتوبوس حامل زوار اربعین

ایسنا/کرمانشاه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه به همراه مسئولین دانشگاه علوم پزشکی استان، از مصدومین حادثه تصادف اخیر دو دستگاه اتوبوس حامل زوار اربعین در کرمانشاه عیادت کردند.

حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله غفوری امام جمعه کرمانشاه، امروز(هفتم شهریور)در حاشیه این عیادت در جمع خبرنگاران، با اشاره به حادثه ناگوار تصادف دو دستگاه اتوبوس و یک خودروی سواری حامل زائرین اربعین حسینی در محور حمیل به کرمانشاه، اظهار کرد: خوشبختانه همه این مصدومین تحت درمان قرار گرفته‌ و اکثرشان از بیمارستان مرخص شده‌اند و تنها چند نفر باقی مانده‌اند که کادر درمان مشغول مداوای آنها هستند.

وی خاطرنشان کرد: مجموعه اقدامات صورت گرفته برای این مصدومین بصورت رایگان بوده و تلاش شده کار درمانشان با اولویت و به صورت ویژه پیگیری شود. 

امام جمعه کرمانشاه ادامه داد: باتوجه به اینکه در این ایام حجم تردد در جاده‌های کرمانشاه بسیار چشمگیر بوده، بنابراین آمار حوادث هم به تبع افرایش یافته و در این شرایط خاص عوامل اورژانس و کادر درمان زحمات زیاد و طاقت فرسایی داشته‌اند که جای قدردانی دارد. غفوری تصریح کرد: در عیادتی که امروز مصدومین حادثه ناگوار دیروز داشتیم،

عیادت امام جمعه کرمانشاه از مصدومین تصادف ۲ دستگاه اتوبوس حامل زوار اربعین

خدمات رسانی کادر درمان به ۵۰ هزار زائرین اربعین حسینی 

 قبادی محمدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیز باا شاره به خدمات رسانی کادر درمان از شروع عملیات اربعین حسینی به زائرین، اظهار کرد: بیش از ۱۰۰ دستگاه آمبولانس طی این ایام در محورهای منتهی به مرزهای تردد زائرین مستقر شده‌اند. 

وی افزود: میانگین رسیدن آمبولانس‌ها به بالین مصدومین در حوادث رانندگی در این مدت حدود هفت تا هشت دقیقه بوده‌ است. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: همچنین هفت درمانگاه نیز در این ایام در خود مرز خسروی مستقر بود و به صورت ۲۴ ساعته به زوار خدمات رسانی می کرد.

محمدی در پایان گفت: در ایام اربعین امسال تاکنون به بیش از ۵۰ هزار نفر خدمات رایگانی درمانی و اورژانسی ارائه داده‌ایم.

عیادت امام جمعه کرمانشاه از مصدومین تصادف ۲ دستگاه اتوبوس حامل زوار اربعین

در تصادف رو گذشته بین دو دستگاه اتوبوس و یک خودروی سواری در محور حمیل به کرمانشاه، متاسفانه هشت تن جان باخته و ۳۰ نفر زخمی شدند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha