• چهارشنبه / ۷ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۳:۳۰
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403060704143
  • خبرنگار : 50175

معاون استاندار لرستان:

شهدا باعث استحکام انقلاب شده‌اند

شهدا باعث استحکام انقلاب شده‌اند

ایسنا/لرستان معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: شهدا باعث استحکام انقلاب شده‌اند و مدیران باید در مسیر شهدا گام بردارند.

مسلم مرادی امروز هفتم در جلسه شورای اداری بروجرد که محل در فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران با شهادت بزرگان آغاز شد، رجایی بعد از یک ماه خدمت به شهادت رسید و شهید رئیسی نیز بعد از سه سال به شهادت رسید.

وی خاطرنشان کرد: برای خدمت‌رسانی به مردم باید تلاش کرد و ملاک ارزیابی مدیران رضایتمندی مردم است، مشکلات مردم باید در ادارات رفع شود.

فرماندار بروجرد اضافه کرد: هرکدام از مسئولان، مسئولیت ۴۰۰ هزار نفر را برعهده دارند و می‌طلبد که هرروز بر اعمال خود نگاه کنند و وجدان بهترین رئیس برای هر فرد است.

مرادی با اشاره به اقدامات انجام شده در بروجرد، بیان کرد: کارهای بزرگی در شهرستان انجام شده که مرهون تلاش و همدلی و همفکری مدیران بوده و پروژه‌های عمرانی خوبی در حوزه‌های مختلف در شهرستان انجام شده است ولی در برخی از حوزه‌ها همچنان نقاط ضعف وجود دارد که ادارات مختلف وظیفه دارند این نقاط ضعف را برطرف کنند.

وی ادامه داد: در حوزه اجرای طرح نهضت ملی مسکن برخی از دستگاه‌ها به وظایف خود عمل نمی‌کنند، این دستگاه‌ها باید سریع‌تر کارهای خود را برای سرعت‌بخشیدن به طرح انجام دهند.

معاون استاندار لرستان تصریح کرد: طرح نهضت ملی مسکن نیازمند همکاری دستگاه‌های خدمات‌رسان است و باید تلاش کنیم در یک‌ساله آینده طرح نهضت ملی مسکن پیشرفت قابل توجهی داشته باشد.

مرادی اظهار کرد: در سه سال گذشته ۱۰۰ روستا از طرح هادی برخوردار و نهضت آسفالت در ۱۰۰ روستا انجام و ۲۰۰۰ فقره تسهیلات مسکن روستایی در دولت سیزدهم به متقاضیان این شهرستان پرداخت شده است.

وی با اشاره به آغاز ساعت کاری ادارات، افزود: صبح‌ها شروع کار ادارات بسیار ضعیف است، ولی متأسفانه پایان کار زودتر انجام می‌شود، مسئولان ادارات باید مدیریت کنند، در مصرف برق ادارات صرفه‌جویی شود اداراتی که مصرف را رعایت نمی‌کنند اداره برق می‌تواند برق آن‌ها را قطع کند.

فرماندار بروجرد با اشاره به تخصیص اعتبارات، خاطرنشان کرد: برخی ادارات توان جذب اعتبارات را ندارند، اگر نمی‌توانند اعلام کنند تا ادارات جابه‌جا شود.

مرادی اضافه کرد: تشکیل یک قرارگاه اقتصادی و یک قرارگاه فرهنگی در شهرستان برای رفع معضلات و مشکلات اقتصادی و فرهنگی ضروری است.

وی با اشاره به کمپ ماده ۱۶، بیان کرد: تشکیل پرونده اردوگاه ماده ۱۶ برای جمع‌آوری معتادان متجاهر ضروری است و هرچه زودتر باید این اردوگاه در شهرستان احداث شود.

به گزارش ایسنا، در این جلسه از کارمندان نمونه ادارات شهرستان بروجرد تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha