• چهارشنبه / ۷ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۱:۰۶
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1403060703944
  • خبرنگار : 50121

پوستر رویداد فرهنگی هنری «اردستان سرای من» رونمایی شد

پوستر رویداد فرهنگی هنری «اردستان سرای من» رونمایی شد

ایسنا/اصفهان در مراسمی با حضور فرماندار شهرستان اردستان و چهره‌های فرهنگی و هنری منطقه، پوستر اولین رویداد فرهنگی هنری «اردستان سرای من» در این شهرستان رونمایی شد.

سید محمدهادی احمدی طباء صبح امروز (چهارشنبه، ۷ شهریورماه) در این مراسم، برگزاری این رویداد را در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری پیرامون بهره‌گیری از ابزار هنر، رسانه و فعالیت‌های فرهنگی دانست و گفت: این رویداد فرهنگی با هدف ویژه ترویج و توسعه فرهنگ شهروندی و هنرمندان با استفاده از ابزار هنر برپا می‌شود.

وی افزود: رویدادهایی از این دست، فرصتی برای دیده شدن هنرمندان شهرستان اردستان و نیز تولید آثار فاخر هنری است و این خود نشانگر وجود ظرفیت‌ها و قابلیت‌های ویژه شهرستان است.

به گزارش ایسنا، فرماندار اردستان با بیان اینکه در دو سال گذشته چهار گالری و نگارخانه از آثار هنرمندان شهرستان برگزار شده، تصریح کرد: مشکلی که وجود دارد آن حمایتی که نیاز داریم از طرف مردم و بخش خصوصی ایجاد شود صورت نمی‌گیرد که نیاز به فرهنگ‌سازی به واسطه تبلیغ و اصحاب رسانه است.

احمدی طباء خاطرنشان کرد: اولین رویداد فرهنگی هنری «اردستان سرای من» به مدت سه روز از تاریخ ۱۰ الی ۱۲ شهریور در شهر اصفهان برگزار خواهد شد. محور این رویداد بیشتر فرهنگی و مذهبی است، ولی از دیگر موضوعات هنری نیز در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

وی با اشاره به دیگر برنامه‌های اولین رویداد فرهنگی هنری اردستان سرای من در اصفهان گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مستند «شکلات» با موضوع آیین نخل گردانی زواره در این رویداد فرهنگی رونمایی خواهد شد. همچنین برگزاری تعزیه‌خوانی، دمام زنی و تجلیل از هنرمندان شهرستان اردستان با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان از دیگر برنامه‌های این رویداد خواهد بود.

فرماندار اردستان با بیان اینکه مطمئناً استقبال همشهریان و مردم از این‌گونه نمایشگاه‌ها و رویدادهای فرهنگی هنری باعث دلگرمی و تقویت آثار هنرمندان منطقه خواهد بود، بیان کرد: متقاضیان و هنرمندان شهرستان اردستان در روزهای باقی مانده می‌توانند برای رزروِ حضور و نمایش دادن هنرهای تجسمی خود شامل نقاشی، عکاسی، خطاطی و سیاه قلم به فرمانداری شهرستان مراجعه کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha