• چهارشنبه / ۷ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۱:۰۲
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1403060703933
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در کهگیلویه

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در کهگیلویه

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "سید محمد موسوی" گفت: این طرح با مشارکت یگان های انتظامی و با تعامل پلیس راهور و با هماهنگی مرجع قضائی به مرحله اجراء در آمد.

وی افزود: در این طرح ۲۸ دستگاه خودرو و ۴۴دستگاه موتور سیکلت متخلف توقیف و به پارکینگ انتقال داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه خاطرنشان کرد: مأموران در ادامه این طرح تعداد ۱۴۸ نفر دستگیر شدند که از این تعداد ۲۹ نفر به جرم سرقت، ۴۳نفر به جرم اعتیاد و کشف مقادیری مواد مخدراز آنها، ۱۷۷ نفر به جرم قاچاق کالا، ۷ نفر به جرم مفاسد اجتماعی، ۵۲ نفر سایر جرائم دستگیر شدند که از این تعداد دستگیر شدگان ۷۰  نفر از آنها سابقه دار بوده  که جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شدند.

موسوی تصریح کرد: همچنین در اجرای این طرح، ۱۴  قبضه سلاح، ۱۸۳۷ لیتر مشروبات الکلی و تعداد ۳۳ فقره انواع سرقت نیز کشف شد.

وی ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در اجرای طرحهای مختلف انتظامی، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه جرایم و ناهنجاری اجتماعی در شهرستان، از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع تا در کمترین زمان ممکن نسبت به به شناسایی جرم ودستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

همچنین فرمانده انتظامی کهگیلویه از کشف یک تن و ۳۲۰ کیلو گرم آرد یارانه‌ای خارج از شبکه توزیع در این شهرستان خبر داد و گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران  پاسگاه انتظامی اسفندان حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه وانت نیسان حامل بار قاچاق  مشکوک شده آن راجهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

موسوی افزود: در بررسی از خودرو۳۳ کیسه آرد یارانه‌ای خارج از شبکه توزیع به وزن تقریبی یک تن و ۳۲۰ کیلو گرم از این  خودرو کشف شد.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، وی با بیان اینکه راننده و سرنشین خودرو با تشکیل پرونده به مراجع قضائی  معرفی و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد، بیان داشت: کارشناسان ارزش بار کشف شده را به طور تقریبی  ۱۱۵میلیون ریال اعلام کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha