• سه‌شنبه / ۶ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۵:۳۶
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403060603465
  • خبرنگار : 50532

مدیران و کارمندان نمونه دستگاه‌های اجرایی شهرستان آستارا تجلیل شدند

مدیران و کارمندان نمونه دستگاه‌های اجرایی شهرستان آستارا تجلیل شدند

ایسنا/گیلان همزمان با پنجمین روز از هفته دولت، مدیران و کارمندان نمونه دستگاه‌های اجرایی شهرستان مرزی آستارا تجلیل شدند.

امام جمعه آستارا امروز سه‌شنبه ۶ شهریور در جلسه شورای اداری شهرستان مرزی آستارا که با محوریت گرامیداشت شهدای دولت و تجلیل از مدیران و کارمندان نمونه ادارات و دستگاه‌های اجرایی آستارا در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: خدمت صادقانه، تکریم ارباب رجوع و خدمتگزاری بی‌منت از مهم‌ترین وظایف همه مدیران و کارکنان دولت است که باید توام با نظم و انضباط در این راستا تلاش شود.

حجت‌الاسلام محمدرضا صالحیان فرصت خدمتگزاری به مردم را فرصتی ارزشمند و طلایی از جانب خداوند دانست و تاکید کرد که همه مدیران باید قدردان این فرصت باشند.

وی کار برای مردم را نوعی خدمت و عبادت دانست که باید برای قرار گرفتن در چنین جایگاهی شاکر خداوند بوده و متعهدانه در کاری که برای ما در نظر گرفته شده است به مردم خدمت کنیم.

امام جمعه آستارا با تاکید بر نماز اول وقت و همچنین نماز جمعه، گفت: نماز جمعه مادر همه نمازها است و تمام مسئولان باید در صف اول نماز جمعه حضور یابند.

فرماندار آستارا نیز در این جلسه خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم را رمز موفقیت مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی عنوان و اظهار کرد: مدیران باید با روحیه جهادی در خدمت به مردم تلاش کنند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت و دولت اخلاق‌مداری، امانت‌داری و مسئولیت‌پذیری را از خصوصیات بارز خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان کرد که باید سرلوحه کار همه قرار گیرد.

شهاب‌زاده با اشاره به تلاش‌های دولت سیزدهم، گفت: شهرستان آستارا به عنوان یک شهرستان مهم مرزی در استان گیلان به یک کارگاه بزرگ سازندگی تبدیل شده است و طرح‌ها و پروژه‌های ملی و فراملی در این شهرستان در حال ساخت هستند.

فرماندار آستارا با اشاره به اجرای پروژه‌های ملی و فراملی همانند پایانه جدید مرزی، پل غیرهمسطح، جاده ۱۴۰۰ متری و همچنین پل باغچه‌سرا، افزود: بررسی عملکرد دولت سیزدهم در آستارا بیانگر شتاب در اجرای طرح‌های زیرساخت توسعه‌ای، ارتقاء شاخص‌هاست.

وی، اظهار کرد: راهبرد توسعه شهرستان به واسطه موقعیت جغرافیایی و ظرفیت‌های موجود بر نقش‌آفرینی در منطقه و کشورهای اوراسیا ترسیم شده است.

به گزارش ایسنا، در این مراسم از هشت مدیر دستگاه اجرایی و ۱۱۴ کارمند نمونه ادارات شهرستان مرزی بندر آستارا تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha