• سه‌شنبه / ۶ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۵:۲۶
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403060603453
  • خبرنگار : 50649

مدیرکل دفتر هماهنگی اقتصادی استانداری فارس:

بانک‌ها حامی منافع مردم باشند

بانک‌ها حامی منافع مردم باشند

ایسنا/فارس مدیرکل دفتر هماهنگی اقتصادی استانداری فارس با اشاره به نامگذاری سال، تأکید کرد که بانک‌ها باید حامی منافع مردم و بخش تولید باشند.

جلسه میز خدمت اتاق بازرگانی فارس با موضوع بررسی مشکلات فعالان اقتصادی با دستگاه‌های اجرایی استان با حضور مرتضی شریفی، مدیرکل دفتر هماهنگی اقتصادی استانداری فارس امروز، ۶ شهریورماه در این اتاق برگزار شد.

مدیرکل دفتر هماهنگی اقتصادی استانداری فارس در حاشیه این میز خدمت با اشاره به نام‌گذاری امسال و همت دولت برای کمک به رونق تولید و مشارکت بیشتر فعالان اقتصادی اضافه کرد: یکی از محاسن میزهای خدمت این است که صنعتگران و فعالان اقتصادی به عنوان سربازان جنگ اقتصادی می‌تواند بدون واسطه مسایل و مشکلات خود را مطرح کنند که امیدواریم این جلسات تداوم داشته باشد و از تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی انتظار داریم در این میزهای خدمت حضور پیدا کنند و اهتمام بیشتری برای رفع مشکلات و معضلات واحدها و بنگاه‌های استان داشته باشند.

مرتضی شریفی ادامه داد: در حوزه مشکلات ارزی و بانکی تلاش می‌کنیم مسائل مربوط را در استان حل و فصل و برخی نیاز به مصوبه ملی دارد که در سطح ملی با جدیت دنبال می‌کنیم اما تاکید ما در حوزه بانک‌ها بر این است که بانک‌های استان باید حامی منافع مردم و به ویژه بخش تولید استان باشند.

وی تصریح کرد: این جلسه در راستای رفع مشکلات فعالان اقتصادی، صنعتگران و کارآفرینان استان با دستگاه‌های اجرایی که فعالیت آن‌ها موجب ایجاد اختلال در روند تولید و یا فعالیت واحدها کرده بود، برگزار شده است.

شریفی افزود: در این جلسه مشکلات ۲۵ واحد تولیدی و بنگاه اقتصادی مطرح و بررسی شد که عمده این مشکلات در حوزه‌های بانکی، مسئله قطعی برق، پروانه ساخت منطقه ویژه، تامین آب، مشکلات تامین اجتماعی، مشکلات ارزی، سامانه گمرک و ثبت سفارش، مالیاتی بود که از سوی فعالان اقتصادی و بخش خصوصی استان مطرح شد.

مدیرکل دفتر هماهنگی اقتصادی استانداری فارس اظهار کرد: مشکلات قابل حل در استان را به صورت تلفنی و برقراری ارتباط با کارشناسان مربوطه دنبال و راهکارهای لازم در جهت مشکلات را صادر کنیم و چند مورد نیز برای پیگیری‌های بیشتر طرح به کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان ارجاع شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha