• سه‌شنبه / ۶ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۴:۲۴
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1403060603367
  • منبع : نمایندگی اردبیل

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل:

اولویت در بحث ورزش قشری با ورزش همگانی است

اولویت در بحث ورزش قشری با ورزش همگانی است

ایسنا/اردبیل مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل در جلسه مجمع عمومی سالیانه هیات ورزش کارگری استان گفت: در بحث ورزش قشری، اولویت با ورزش همگانی است.

محمد علی پهناور امروز ششم شهریور در این مجمع با بیان اینکه هیات‌های ورزشی و فدراسیون‌های مختلف برای اهداف مشخصی تشکیل شده‌اند، گفت: هدف از تشکیل هیاتها و فدراسیونها توسعه ورزش همگانی و قهرمانی است و نباید چون هیاتی مدال آور المپیک نیست به آن بی‌توجهی کرد خصوصا هیاتهایی مانند هیات ورزش کارگری که قشری و متعلق به قشر ضعیف جامعه و خانواده آنان است.

وی نقش و فعالیت هیات و حمایت‌های فدراسیون را مهم برشمرد و اظهار امیدواری کرد؛ با تلاش و حمایتهای ملی مضاعف بتوانیم کمبودها و عقب ماندگی‌های ورزش این قشر زحمتکش را برطرف کنیم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل افزود: اگر بخواهیم قدمی برای توسعه ورزش برداریم باید اول جایگاه هیات را تثبیت کنیم و آمار بیمه ورزشی که از آیتم‌های اصلی ارزیابی هیاتهای ورزشی است تقویت کنیم چرا که با وجود آمار بالای ورزشکار و مسابقات ویژه کارگران متاسفانه ورزشکاران آن با بیمه دیگر رشته ها فعالیت دارند.

پهناور در ادامه خواستار افزایش فعالیت در حوزه ورزش همگانی این هیات شد و اضافه کرد: در بحث ورزش قشری، اولویت با ورزش همگانی است و باید تعامل این با هیاتهای ورزشی و ادارات ورزش و جوانان شهرستانها افزایش یابد و از همکاری و تعامل اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی بابت همکاری موثر و در اختیار قرار دادن،تجهیز و نگهداری سالن های ورزشی در شهرستانها که به رشد و توسعه ورزش قشر کارگر که قشر مولد جامعه هستند قدردانی کرد.

همچنین در ابتدای مجمع عمومی سالیانه هیات ورزش کارگری استان علی مهری رییس هیات ورزش کارگری به ارائه گزارش از عملکرد هیات در سال ۱۴۰۲ پرداخت و برنامه های آتی هیات را تشریح و با ارائه گزارش مالی توسط خزانه دار هیات و رای اعضای مجمع برنامه ها تصویب شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha