• سه‌شنبه / ۶ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۲:۳۲
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403060603224
  • خبرنگار : 50663

نماینده مردم چناران در مجلس:

برای استانداری خراسان رضوی نیازمند فردی کاربلد با رزومه سنگین در حد وزارت هستیم

برای استانداری خراسان رضوی نیازمند فردی کاربلد با رزومه سنگین در حد وزارت هستیم

ایسنا/خراسان رضوی نماینده مردم چناران و طرقبه شاندیز در مجلس گفت: برای استانداری خراسان رضوی نیازمند فردی کاربلد با رزومه سنگین در حد وزارت هستیم؛ فردی که از پایین به بالا سمت‌های مختلف را در وزارت کشور تجربه کرده باشد.

حسین امامی‌راد در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اهم شاخص‌هایی که باید برای انتخاب استاندار خراسان رضوی مورد توجه قرار گیرد، اظهار کرد: بحث استان و انتخاب استاندار مهم‌ترین دغدغه ما نمایندگان است. خراسان رضوی ویژه و ملی است، لذا استاندار آن باید در سطحی بی‌نظیر و دارای رزومه کاری خوب و تخصص در حوزه‌های مختلف باشد. خراسان رضوی استانی پهناور و با مسائل متعدد است و چرخاندن این استان کار آسانی نیست. لذا باید باید استانداری برای آن انتخاب شود که از بدنه وزارت کشور باشد و مخصوصا در حوزه اقتصاد و صنعت تخصص کافی را داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه برای استانداری خراسان رضوی نیازمند فردی کاربلد با رزومه سنگین در حد وزارت هستیم، افزود: در جلسه‌ای که نمایندگان خراسان رضوی با دکتر پزشکیان داشتیم، این گلایه را به ایشان منتقل کردیم که در دولت قبل، وزارت کشور اعلام کرد که نمایندگان استان ۳ گزینه را برای استانداری به دولت پیشنهاد دهند تا دولت از بین آنان یکی را انتخاب کند. در نهایت متاسفانه ۳ گزینه معرفی‌شده از سمت ما نمایندگان خراسان رضوی حتی به مصاحبه دعوت نشدند که این دور از شأن نمایندگی مردم بود. سپس دکتر پزشکیان اعلام کردند که اکنون دولت ۵ گزینه به شما پیشنهاد می‌کند و شما از بین آنان انتخاب کنید.

نماینده مردم چناران در مجلس با تاکید بر اینکه باید فردی به عنوان استاندار منصوب شود که از پایین به بالا سمت‌های مختلف را در وزارت کشور تجربه کرده باشد، در خصوص اینکه برخی بومی بودن استاندار را یک عامل مهم می‌دانند، گفت: ما حساسیتی بر بومی بودن فرد نداریم. چنانچه گزینه‌ای بومی استان داشته باشیم که قابلیت و ظرفیت ویژه‌ای داشته باشد، اولویت با آن فرد است، زیرا فرد بومی آشنایی کامل با استان دارد. اما اگر فردی غیربومی دارای قابلیت‌های بیشتری باشد، نباید صرفا بومی بودن را اولویت قرار دهیم.

امامی‌راد در خصوص رایزنی‌ دولت با با نمایندگان برای انتصاب استاندار، بیان کرد: بعد از روزی که جلسات رأی‌ اعتماد تمام شد، نمایندگان به حوزه‌های خود برگشتند و به تعطیلی مجلس برخوردیم. لذا هنوز جلسه‌ای در این خصوص برگزار نشده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha