• سه‌شنبه / ۶ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۱:۱۵
  • دسته‌بندی: خانواده
  • کد خبر: 1403060603125
  • منبع : صندوق بازنشستگی کشوری

معاون صندوق بازنشستگی کشوری خبر داد

صدور۲۴ساعته احکام متناسب سازی حقوق بازنشستگان کشوری در صورت ابلاغ جداول مربوطه

صدور۲۴ساعته احکام متناسب سازی حقوق بازنشستگان کشوری در صورت ابلاغ جداول مربوطه

معاون امور فنی و بیمه‌ای صندوق بازنشستگی کشوری از صدور احکام اصلاحی متناسب سازی حقوق بازنشستگان این صندوق در صورت ابلاغ جداول مربوطه و محاسبه مبلغ متناسب سازی، در اسرع وقت خبر داد.

به گزارش ایسنا، رضا فیضی نژاد با اعلام این خبر اظهار کرد: در صورتیکه سازمان‌های اداری و استخدامی و برنامه و بودجه نسبت به تهیه و ابلاغ جداول مربوطه اقدام کنند، احکام متناسب سازی حقوق بازنشستگان کشوری ظرف ۲۴ساعت و به سرعت قابل صدور است.

وی تاکید کرد: براساس دستور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر ضرورت اجرای متناسب سازی حقوق بازنشستگان کشوری در دولت جدید، این صندوق با جدیت پیگیر دریافت جداول و محاسبه مبلغ متناسب سازی است تا هرچه سریعتر احکام اصلاحی مربوطه را صادر کند.

فیضی نژاد تصریح کرد: طبق ماده ۴ آیین نامه اجرایی متناسب سازی حقوق بازنشستگان کشوری موضوع تصویب نامه شماره ۶۸۹۶۹/ت۶۲۷۷۰هـ مورخ ۱۴۰۳/۵/۱ هیات وزیران، مقرر شده تا سازمان اداری و استخدامی و برنامه و بودجه کشور جداول مربوط به نحوه شناسایی و طبقه بندی بازنشستگان را براساس مبلغ پرداختی توسط شاغلان مشابه و همطراز در پایه، رتیه، مرتبه، طبقه، درجه، گروه یا سایر عناوین مشابه و با ملاک قرار دادن ۳۰سال سابقه تهیه و به این صندوق ابلاغ کنند.

وی افزود: تا این لحظه، جداول مربوط به اجرای قانون که مبنای محاسبه مبلغ متناسب سازی برای هر بازنشسته و همچنین افراد مشمول، از سوی سازمان‌های مذکور، ابلاغ نشده است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، معاون فنی و امور بیمه‌ای صندوق بازنشستگی کشوری تاکید کرد: با وجود مباحث مربوط به جداول متناسب سازی و منابع مالی مورد نیاز، صندوق بازنشستگی کشوری آمادگی دارد به محض دریافت جداول و تامین منابع مالی به سرعت و ظرف ۲۴ ساعت نسبت به صدور الکترونیک احکام بازنشستگان مشمول اقدام کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۶-۰۶ ۱۱:۴۰

هیات دولت دوماه فرصت برای تهیه وابلاغ جداول همسانسازی حقوق باز نشستگان داده بود این مدت هم سپری شد

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۰۶ ۱۲:۰۵

سازمان امور استخدامی که ماه قبل گفت که دو جدول به صندوق بازنشستگی ارسال کرده تا بعنوان ملاک کار طبقه بندی مد نظر قرار گیرد و سازمان صندوق باید احکام را بر مبنای آن صادر کند.

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۰۶ ۱۲:۰۶

واحدهای بازنشستگی هر دستگاه در استان ها باید اقدام به جمع بندی حکمها کند

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۰۶ ۱۳:۱۱

سلام خسته نباشید ما بازنشسته ها فرهنگی در سختی زندگط می کنیم حقوق هر بازنشسته درست نصف حقوق فرهنگیان که سر کارند می باشد آیا اینقدر تفاوت جایز است درصورتی که یک بازنشسته از کار افتاده کارهاگربیاره باید روز 500هزار تومان ابدهد