• سه‌شنبه / ۶ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۰:۰۴
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1403060602999
  • خبرنگار : 50214

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان یزد:

شهیدان رجایی و باهنر و رئیسی الگویی ماندگار برای دولتمردان هستند

شهیدان رجایی و باهنر و رئیسی الگویی ماندگار برای دولتمردان هستند

ایسنا/یزد رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان یزد با تاکید بر لزوم نهادینه کردن تفکر شهدای دولت و شهدای خدمت در جامعه، اظهار کرد: نحوه رفتار و منش این شهدا باید سرلوحه امروز مسئولان و مدیران قرار گیرد.

حجت الاسلام «مهدی دادآفرین» در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر و رئیسی و شش شهید کارمند شهرستان بهاباد که صبح امروز سه‌شنبه ششم شهریور ماه در مسجد جامع این شهر برگزار شد، شهیدان رجایی و باهنر را الگویی ماندگار برای دولتمردان معرفی کرد و گفت: رفتار، کردار و زندگی این دو شهید بزرگوار باید همواره مورد توجه مسئولان نظام قرار گیرد.

وی بیان کرد: شهیدان رجایی و باهنر، دو همسنگر در علم و جهاد و خدمت بودند که دوشادوش یکدیگر کمر به خدمت مردم ایران بستند اما منافقین کوردل در هشتم شهریور سال ۱۳۶۰ آنها را به همراه گروهی از اعضای هیات دولت در انفجار دفتر نخست‌ وزیری به شهادت رساندند.

این مسئول با بیان این که نهادینه کردن تفکر شهیدان رجایی، باهنر، بهشتی و رئیسی از وظایف ماست، اظهار کرد: نحوه رفتار و منش آنها باید سر لوحه امروز مسئولان و مدیران قرار گیرد.

دادآفرین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی و رئیس جمهو رشهید آیت الله رئیسی، با بیان اینکه هفته دولت امسال ویژه‌ترین هفته دولت پس از انقلاب است، گفت: یادآوری دومین شهید جمهور آیت الله شهید رئیسی که به حق شخصیت دومین رجایی شهید را تداعی می‌کردند و همزمانی با آغاز کار دولت چهاردهم، هفته دولت امسال را خاص و ویژه کرده ویژگی‌های به یادگار مانده از شهیدان جمهور یعنی رسالت خدمت به مردم و حرکت در مسیر انقلاب را بر دولت جدید سنگین‌تر کرده است.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان یزد در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به نامگذاری ششم شهریور در تقویم رسمی کشورمان به نام روز منطق و روز علامه ملا عبدالله بهابادی، اظهار کرد: شخصیت علامه ملاعبدالله بهابادی باید برای نسل جدید تبیین شود.

در این مراسم که همراه با مداحی یکی از مداحان اهل بیت(ع) بود، «علیرضا تیموری» فرماندار بهاباد نیز طی سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت و شهدای خدمت، گزارشی از عملکرد، خدمات و دستاوردهای دولت سیزدهم در این شهرستان کمتر برخوردار ارائه کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha