• دوشنبه / ۵ شهریور ۱۴۰۳ / ۲۳:۳۷
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403060502824
  • خبرنگار : 50194

فرماندار شهرستان نور خبرداد

افتتاح و کلنگ زنی ۹۱ پروژه به مناسبت هفته دولت در شهرستان نور

افتتاح و کلنگ زنی ۹۱ پروژه به مناسبت هفته دولت در شهرستان نور

ایسنا/مازندران فرماندار شهرستان نور از افتتاح و کلنگ‌زنی ۹۱ پروژه با اعتبار بالغ بر ۴۴۸ میلیارد تومان در هفته دولت‌ خبر داد.

بیژن پولادی امروز در نشست خبری که با خبرنگاران و فعالین رسانه‌ای در راستای تشریح برنامه‌های هفته دولت در فرمانداری تشکیل شد از افتتاح ۷۹ پروژه با اعتبار ۳۳۰ میلیارد تومان و کلنگ زنی ۱۲ پروژه با اعتبار بیش از ۱۱۸ میلیارد تومان خبر داد.

وی گفت: از محل اجرای پروژه‌های افتتاحی شهرستان ۱۴۷۶ نفر و از محل اجرای پروژه های کلنگ زنی شهرستان برای ۴۹۰ در مجموع ۱۹۶۶ نفر در شهرستان ایجاد اشتغال خواهد شد.

فرماندار شهرستان نور با اشاره به اینکه توسعه به صورت متوازن به همت همه مدیران دستگاه‌های اجرایی صورت گرفته است، افزود: ۲۶ دکل مخابراتی در حوزه توسعه تکنولوژی و ارتباطات سیار در بخش بلده، میانبند، مرکزی و چمستان طی یک سال و نیم نصب شده است.

پولادی با بیان اینکه روکش آسفالت حدود ۱۸۰ کیلومتر راه روستایی اجرا شده است، ادامه داد: طرح هادی حدود ۵۸ روستا در بخش های مرکزی، چمستان و بلده طول یک سال اجرا شده است و همکاری مردم واقعا بی نظیر بود.

وی از ترمیم حدود ۳۰ درصدی شبکه های فرسوده در حوزه آب و فاضلاب خبر داد و گفت: در این حوزه نیازمند بودجه هستیم. همچنین مجوز احداث دو مخزن فاضلاب شهری در پارک جنگلی گرفته شد و در حوزه تنش آبی مخزن ۱۰ هزار مترمکعب با برآورد هزینه ۳۰ میلیارد تومان با کمک خیرین آبرسان احداث می‌شود.

فرماندار شهرستان نور از اجرای ۹۰ درصدی طرح سیم به کابل در حوزه برق شهرستان نور خبر داد.

پولادی در حوزه سلامت از پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی مجموعه درمانگاه بخش چمستان خبرداد و گفت: متاسفانه بودجه بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی به صورت قطره چکانی است و حدود ۹۰ درصد سفت کاری آن به اتمام رسیده است اما منتظر تخصیص بودجه برای ادامه این پروژه هستیم، همچنین دستگاه‌ سی تی اسکن ۳۲ اسلایس به قیمت ۳۰ میلیارد که تمامی اقدامات آن انجام شده است متاسفانه در گمرگ مانده و پیچ و خم اداری مانده است که اگر این مهم انجام شود حداقل باعث اشتغال‌ ۱۰ نفر خواهد شد.

فرماندار شهرستان نور ادامه داد: چشم انداز برنامه های سال آینده بر اساس برنامه هفتم توسعه و منویات مقام معظم رهبری و سیاست های دولت چهاردهم و همچنین اسناد بالادستی در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: بودجه‌هایی که در کمیته برنامه‌ریزی برای شهرستان تخصیص پیدا کرده بود بر اساس اولویت ارائه شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha