• دوشنبه / ۵ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۵:۵۵
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1403060502669
  • منبع : بازار

قیمت پنجره دوجداره وین تک از نمایندگی رسمی

قیمت پنجره دوجداره وین تک از نمایندگی رسمی

قیمت پنجره دوجداره وین تک را از نمایندگی رسمی آن (مدرن سازه) استعلام بگیرید و با قیمت مناسب بخرید.

به گزارش ایسنا به نقل از مدرن سازه، در سال‌های اخیر قیمت پنجره دوجداره وین تک بنا به دلایلی مثل تورم افزایش چشمگیری داشته است و در این میان شرکت‌های تولید کننده برای کاهش هزینه‌ها در ساخت پنجره دوجداره و سه جداره از مواد اولیه بی‌کیفیت استفاده می‌کنند.

حال این سوال پیش می‌آید که بهترین و با کیفیت‌ترین پنجره دوجداره با قیمتی مناسب را از کجا خریداری کنیم؟

پنجره‌های دوجداره یکی از اصلی‌ترین ملزومات ساختمان‌ها هستند و این پنجره‌ها عایق بندی قوی در برابر سرما، گرما و سروصدا ایجاد می‌کنند.

میزان عایق بندی پنجره دوجداره به کیفیت متریال استفاده شده در ساخت آنها بستگی دارد و تنها در مدرن سازه می‌توانید پنجره دوجداره وین تک، هافمن، ویستابست و... را با قیمتی مناسب و رقابتی خریداری نمایید.

 ۷ عامل مهم و تاثیرگذار بر قیمت پنجره دوجداره وین تک

قیمت پنجره دوجداره وین تک (از نمایندگی رسمی)

وین تک یکی از برندهای مطرح و محبوب در زمینه تولید پنجره دوجداره و سه جداره یو پی وی سی است که محصولات این برند، علاوه بر کیفیت بسیار بالا، قیمت مناسبی دارند. پنجره دوجداره و سه جداره وین تک با ایجاد عایق بندی بسیار قوی، آرامش و رفاه را برای شما به ارمغان می‌آورند. قیمت پنجره دوجداره وین تک به عوامل بسیاری بستگی دارد. تعدادی از عوامل تاثیرگذار بر قیمت پنجره دوجداره هافمن، وین تک و.. عبارتند از:

جنس پروفیل

رایج‌ترین پروفیل‌های بکار رفته در پنجره‌های دوجداره، آلومینیوم و UPVC هستند. قیمت پنجره دوجداره وین تک با پروفیل آلومینیوم بیشتر از پروفیل یو پی وی سی است. این تفاوت قیمت به دلیل استحکام بیشتر، وزن کمتر و قابل بازیافت بودن آلومینیوم است.

قیمت پنجره‌های دوجداره UPVC به مراتب کمتر از آلومینیوم است و عایق بندی بسیار بیشتری از آلومینیوم ایجاد می‌کنند و نگهداری از این نوع پروفیل بسیار راحت‌تر از آلومینیوم است. برندهای مختلفی از جمله وین تک، هافمن، ویستابست و بسیاری برندهای ایرانی، پنجره دوجداره پی وی سی تولید می‌کنند.

نوع شیشه

نوع شیشه بکار رفته در پنجره، تاثیر چشمگیری بر روی قیمت پنجره دوجداره وین تک دارد. شیشه‌ها دارای انواع مختلفی هستند که عایق بندی متفاوتی ایجاد می‌کنند. در پنجره‌های دوجداره و سه جداره به ترتیب از دو شیشه و سه شیشه استفاده می‌شود. این شیشه‌ها در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند و فضای خالی بین آنها با گاز آرگون یا کریپتون پر می‌شود. تعداد شیشه‌های بکار رفته و جنس شیشه، بر بهای تمام شده پنجره‌های وین تک، تاثیر می‌گذارند.

تعداد درب و پنجره

به هر میزان  تعداد درب و پنجره افزایش یابد، استفاده از ملزومات نصب و قیمت پنجره دوجداره وین تک بالاتر می‌رود. بدیهیست پنجره‌ای که تعداد درب و پنجره کمتری دارد، قیمت کمتری داشته باشد. صرف زمان و استفاده از ملزومات نصب بیشتر، قیمت نهایی را افزایش می‌دهد.

شکل کاربردی پنجره

بسته به شکل کاربردی پنجره، نوع بازشو آن متفاوت خواهد بود. نوع بازشو تاثیر مستقیمی بر روی قیمت پنجره دوجداره وین تک و عایق بندی آن دارد. پنجره‌های دوجداره از لحاظ شکل کاربردی به سه دسته کلی: پروفیل مولین، پروفیل فریم و پروفیل لنگه تقسیم بندی می‌شوند.

  • پروفیل مولین در چهارچوب ستون‌های افقی و عمودی کاربرد دارد که دارای دو نوع ثابت و متحرک است.
  • از پروفیل فریم در چهارچوب درب و پنجره استفاده می‌شود که بازشو آن کشویی است. نوع بازشو آن می‌تواند یک طرفه یا دو طرفه باشد.
  • پروفیل لنگه در بازشوهای درب و پنجره کاربرد دارد و دارای دو دسته بازشو به داخل و بازشو به بیرون است.
  • ابعاد و سبک پنجره
  • پنجره‌های دوجداره را می‌توان در شکل، سبک و ابعاد متفاوت سفارش داد. قیمت پنجره دوجداره وین تک با اشکال مختلف، متفاوت است؛ بطور مثال قیمت پنجره‌های دایره ای، بیضی و.. از شکل استاندارد پنجره بالاتر است. هرچه ابعاد پنجره بزرگتر باشد، برای ساخت پنجره از مواد اولیه بیشتری استفاده می‌شود و به همین علت قیمت پنجره ارتباط مستقیم با ابعاد آن دارد.
  • یراق آلات مصرفی
  • کیفیت یراق آلات مصرفی و میزان استفاده از آنها، بر قیمت پنجره دوجداره وین تک، تاثیرگذار است. استفاده از یراق آلات به نوع بازشو درب و پنجره و تعداد پنجره‌ها بستگی دارد. همچنین استفاده از یراق آلات با کیفیت و با دوام بالا، قیمت بالاتری دارد.
  • هزینه های جانبی

هزینه‌های جانبی مثل هزینه نصب، هزینه حمل و نقل، دستمزد کارگرها و... بر قیمت پنجره دوجداره وین تک، افزوده می شوند. همچنین تغییرات قیمت ارز بر روی قیمت نهایی تاثیرگذار است؛ زیرا برخی از مواد اولیه برای ساخت پنجره دوجداره وارداتی هستند و قیمت ارز بر روی قیمت واردات آنها تاثیرگذار است.

ویژگی های پنجره دوجداره وین تک

قیمت پنجره دوجداره وین تک (از نمایندگی رسمی)

امروزه پنجره‌های دوجداره به دلیل ویژگی‌های منحصر به فرد و ایجاد آرامش برای ساکنین ساختمان، جای پنجره‌های کهنه و قدیمی را گرفته‌اند. این پنجره‌ها علاوه بر کارایی و داشتن جلوه‌ای زیبا، ویژگی‌ها و مزایایی دارند که در ادامه به آنها می‌پردازیم. از ویژگی و مزیت پنجره دوجداره وین تک می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • ایجاد عایق بندی قوی: پنجره‌های دوجداره وین تک به دلیل قرارگیری دو شیشه در کنار یکدیگر و پر شدن فضای مابین آنها با گاز آرگون، عایق بندی بسیاری قوی در برابر سرما، گرما، سرو صدا و.. ایجاد می‌کنند.
  • سفارش در طرح و رنگ مختلف: پنجره دوجداره وین تک در اشکال مختلف، رنگ و طرح دلخواه قابل سفارش است. این پنجره‌ها را می توانید متناسب با دکوراسیون ساختمان خود، سفارش دهید.
  • قیمت مناسب: قیمت پنجره دوجداره وین تک در مقایسه با کیفیت آن، بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. با کیفیت‌ترین پنجره دوجداره وین تک با قیمتی ارزان را می‌توانید از مدرن سازه خریداری کنید.
  • مقام در برابر شرایط محیطی: پروفیل‌های پنجره دوجداره وین تک در برابر شرایط محیطی بسیار مقاوم هستند و دچار زنگ زدگی، شکستگی و تغییر رنگ نمی‌شوند.
  • قابل استفاده در ساختمان‌های مختلف: از پنجره‌های دوجداره و سه جداره وین تک می‌توان در ساختمان‌های اداری، منزل، ساختمان‌های تجاری، مطب و... استفاده کرد.

مزیت خرید پنجره دوجداره وین تک از مدرن سازه

مدرن سازه بهترین نمایندگی وین تک در تهران و کرج است که پنجره‌های دوجداره و سه جداره با برندهای مختلفی مثل هافمن، وین تک، برندهای داخلی و... را به فروش می‌رساند.

قیمت پنجره دوجداره وین تک در مدرن سازه بسیار مناسب و رقابتی بوده و این گروه صنعتی، امکان خرید اقساطی برای شما را فراهم نموده است.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha