• دوشنبه / ۵ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۴:۵۰
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1403060502602
  • خبرنگار : 50605

معاون استاندار و فرماندار ویژه نجف‌آباد:

۵۲ پروژه عمرانی در نجف‌آباد افتتاح می‌شود

۵۲ پروژه عمرانی در نجف‌آباد افتتاح می‌شود

ایسنا/اصفهان معاون استاندار و فرماندار ویژه نجف‌آباد گفت: ۵۲ پروژه عمرانی، خدماتی و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی هم‌زمان با هفته دولت در نجف‌آباد افتتاح می‌شود.

موسی مباشری در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به برنامه‌های هفته دولت در نجف‌آباد، اظهار کرد: ۵۲ پروژه با اعتباری افزون بر ۲۲ هزار میلیارد ریال در این شهرستان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی افزود: نیمی از پروژه‌ها در بخش مرکزی و نیمی دیگر از آن در بخش مهردشت قرار دارد که با حضور مسئولان ارشد استانی مراسم افتتاحیه آن برگزار خواهد شد.

به گفته فرماندار ویژه نجف‌آباد‏، پروژه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی از جمله یک واحد دامداری صنعتی، توسعه شرکت کاشی آسیا و شرکت اندیشه صنعت سپاهان با ظرفیت تولید سیلندر گاز نیز افتتاح می‌شود.

مباشری یادآور شد: پروژه‌های بخش خصوصی فرصت‌های اشتغال‌زایی و همچنین ایجاد درآمد و رشد اقتصادی منطقه را به همراه داشته است.

وی به پروژه‌های مدیریت شهری و زیرساخت روستایی نیز اشاره کرد و گفت: این پروژه‌ها نقش مهمی در خدمت رسانی به مردم داشته که اجرای آسفالت و بهسازی معابر از جمله آن به حساب می‌آید.

فرماندار ویژه نجف‌آباد با بیان اینکه تعدادی از پروژه‌ها در حوزه سلامت و توسعه زیرساخت‌های انرژی است، یادآور شد: هم‌زمان با این هفته سه بخش تخصصی بیمارستان شهید محمد منتظری همراه با یک مرکز خدمات سلامت روستایی افتتاح خواهد شد.

مباشری دیدار با اقشار مردم و برگزاری نشست‌های پاسخگویی به افراد را از برنامه‌های هفته دولت در نجف‌آباد اعلام کرد و افزود: دستگاه‌های اداری از این فرصت برای بیان دستاوردها و خدمات خود و همچنین پاسخگویی به دغدغه و سؤالات مردم استفاده می‌کنند.

وی با بیان اینکه مسئولان در مصلی نماز جمعه به سؤالات شهروندان در قالب میز خدمت پاسخگو هستند، تصریح کرد: در ۶ شهر میزهای خدمت برپا و خدمت رسانی صورت می‌گیرد.

فرماندار ویژه نجف‌آباد با بیان اینکه کارمندان نمونه در ستاد بزرگداشت هفته دولت شناسایی شده‌اند، خاطرنشان کرد: در مراسمی از این افراد تجلیل می‌شود.

مباشری دیدار با خانواده شهدا، تجدید میثاق با آرمان‌های شهیدان و گذری بر زندگی شهدای دولت را از دیگر برنامه‌های هفته دولت در این شهرستان بیان کرد و گفت: این روزها فرصتی برای تبیین دستاوردهای دولت خواهد بود تا امیدواری در جامعه افزایش یابد.

وی به اجرای طرح خیران مسکن‌ساز اشاره و اضافه کرد: ۲۹ واحد مسکونی که توسط خیرین در این شهرستان احداث شده افتتاح و کلید آن تحویل مالکان خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha