• دوشنبه / ۵ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۳:۵۱
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403060502535
  • منبع : نمایندگی همدان

معاون فرهنگی و امور جوانان استان همدان:

رشد ۲ برابری مراکز مشاوره در همدان/ برگزاری نشست منطقه‌ای مدیران مراکز مشاوره ازدواج

رشد ۲ برابری مراکز مشاوره در همدان/ برگزاری نشست منطقه‌ای مدیران مراکز مشاوره ازدواج

ایسنا/همدان معاون فرهنگی و امور جوانان استان همدان از رشد دو برابری مراکز مشاوره این استان خبرداد و گفت: نشست منطقه‌ای مدیران مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده هفت استان کشور طی دو روز به میزبانی همدان برگزار می‌شود.

 میلاد مرادی دوشنبه ۵ شهریور در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری دومین نشست منطقه‌ای هفت استان کشور در کمیسیون بررسی صلاحیت روانشناختی و رفتاری مدیران مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده به میزبانی استان همدان، اظهارکرد: استان همدان میزبان نشست منطقه‌ای با حضور متقاضیان هفت استان کشور طی روزهای ۷ و ۸ شهریور ماه است.

وی بیان کرد: این نشست با حضور اساتیدی چون دکتر نوابی نژاد و دوکانه‌ای، حیدری، فولادی، بردیافر طی دو روز در ساختمان معاونت فرهنگی و امور جوانان استان همدان برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و امور جوانان استان همدان با بیان اینکه این نشست منطقه‌ای برای تعیین صلاحیت روانشناختی و رفتاری مدیران مراکز تخصصی مشاوره و ازدواج خانواده استان‌ها است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه طی چند ماه اخیر رشد دو برابری را در حوزه مراکز مشاوره استان همدان شاهد بودیم به طوری که تا سال ۱۴۰۲، ۱۵ مرکز مشاوره در استان فعال بود که امروز این تعداد به ۳۰ مرکز رسیده است. 

وی با بیان اینکه مجوز این مراکز توسط سازمان نظام روان‌شناسی و اداره کل ورزش و جوانان صادر شده است که با برگزاری دوره‌های جدید به‌طور قطع تعداد مراکز مشاوره در استان سه برابر خواهد شد، گفت: مراکز مشاوره استان بهترین ظرفیت تعالی و رشد و همچنین حل مشکلات جوانان و خانواده‌های کم برخوردار را دارا هستند چرا که متقاضیان می‌توانند تا سه جلسه به صورت رایگان از خدمات این مراکز استفاده کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha