• شنبه / ۲۹ دی ۱۴۰۳ / ۲۰:۳۰
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403102921174
  • خبرنگار : 50037

فرماندار:

مدیر پشت میز نشین در کبودراهنگ نمی‌خواهیم

مدیر پشت میز نشین در کبودراهنگ نمی‌خواهیم

ایسنا/همدان فرماندار کبودراهنگ گفت: شرایط در شهرستان کبودراهنگ به گونه‌ای است که باید با کار شبانه روزی و مدیریت جهادی به فکر حل مشکلات مردم در همه زمینه‌ها باشیم پس برای حل مشکلات مردم در این شهرستان مدیر پشت میز نشین نمی‌خواهیم.

سید ایوب موسوی منور شنبه، ۲۹  دی ماه در  شورای اداری شهرستان، اظهار کرد: شهرستان کبودراهنگ ظرفیت‌های خاموش و بکر بسیاری  برای سرمایه‌گذاری دارد که باید با احصاء و شناسایی این ظرفیت‌های بکر پیگیری ویژه و دو چندان برای جذب سرمایه‌گذاران مختلف در منطقه داشته باشیم.

وی با تأکید بر اینکه مدیران برای پیشبرد امور، کار جهادی را در اولویت  کاری خود قرار دهند، تصریح کرد: مسئولیت و پیشبرد امور در شرایط فعلی نیازمند کار جهادی و مضاعف بوده و در این مسیر تمام هدف ما با اجرای سیاست‌های دولت وفاق ملی چهاردهم، خدمت صادقانه و بدون چشم‌داشت به مردم  شهرستان است.

موسوی منور با بیان اینکه هر مسئول در هر جایگاهی موظف به حضور عملیاتی، میدانی وارتباط مستقیم با مردم است، خاطرنشان کرد: وفاق، همدلی، هم افزایی و اتحاد بین مسئولان هر سه قوا  با هدایت‌های ائمه محترم جمعه در این شهرستان حاکم است.

فرماندار کبودراهنگ با اشاره به اینکه در شهرستان کبودراهنگ پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های بسیار خوبی وجود دارد که  باید با برنامه‌ریزی مطلوب از این پتانسیل‌ها به نحو احسن بهره ببریم، یادآور شد: اولویت‌بندی مشکلات و حل مسائلی که مردم درگیر آن هستند باید به دقت و سرعت پیگیری و حل شود.

موسوی منور با تأکید بر حمایت از مشاغل خانگی، توسعه کارگاه‌ها، گلخانه‌ها و شهرک‌های صنعتی شهرستان برای ایجاد اشتغال زایی دو چندان، خاطرنشان کرد: در خصوص آب‌های زیرزمینی وضعیت خوبی نداریم برای همین در بحث استفاده بهینه باید با جدیت وارد شویم و مدیریت منابع آبی باید اولویت دستگاه‌های مربوطه باشد.

وی با اشاره به اینکه در گردشگری اتفاقات خوبی در شهرستان افتاده است اما گردشگری شهرستان جای کار بسیار دارد، افزود: تالاب شیرین سو، کوه قلی آباد، علیصدر، روستای هدف گردشگری اکنلو ظرفیت‌های خوبی در شهرستان در بحث گردشگری هستند.

موسوی منور با تأکید بر تکریم رباب رجوع، گفت: پاسخگویی وظیفه همه مسئولان باید باشد و مدیران و روسای بانک‌ها، اهمیت ویژه‌ای به ارباب رجوع بدهند و  برای پاسخگویی به مراجعین با جدیت ورود پیدا کنند.

وی اظهار کرد: مدیران ادارات اموراتی را  که در آن اداره حل می‌شود را مرتفع کنند و  اجازه ندهند برای این موارد ارباب رجوع به فرمانداری، دفتر ائمه  جمعه، دفتر نماینده  مراجعه کنند و  با عملکرد ضعیف خود مردم را نسبت به نظام و انقلاب بدبین نکنید.

موسوی منور  با اشاره به اینکه شهرداران باید تلاش بیشتری داشته باشند و  با برنامه پیش بروند، خاطرنشان کرد: روابط عمومی ادارات باید فعال شوند و  عملکرد خود را بیان کنند تا مردم در جریان کارها و اقدامات  قرار گیرند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha