• دوشنبه / ۵ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۳:۱۵
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 1403060502479
  • خبرنگار : 71460

تغییر نسل در والیبال آمریکا/ کاپیتان می‌ماند

تغییر نسل در والیبال آمریکا/ کاپیتان می‌ماند

با وجود تغییر نسل در تیم ملی والیبال آمریکا، میکا کریستنسن ابراز امیدواری کرد در المپیک بعدی هم حضور داشته باشد.

به گزارش ایسنا، المپیک به پایان رسید و  برخی از والیبالیست‌های مطرح در پایان این رقابت‌ها از دیدارهای ملی خداحافظی کردند. نمی توان انکار کرد که تیم آمریکا نیز تغییرات زیادی را در آینده تجربه خواهد کرد.

میکا کریستنسن در مورد حضور یا حضور نداشتنش در این تیم در المپیک ۲۰۲۸ لس آنجلس صحبت کرد.

به گزارش والیبال ورلد نیوز، آمریکایی‌ها از نظر میانگین سنی یکی از مسن‌ترین تیم‌ها در المپیک پاریس بودند. بنابراین به احتمال زیاد این تیم دستخوش تغییر نسل خواهد شد. بازی‌های بعدی در آمریکا و در لس‌آنجلس برگزار خواهد شد و قهرمانی در این رقابت‌ها برای تیم ملی والیبال میزبان اهمیت زیادی دارد.  متیو اندرسون و ماکسول هولت ۳۷ ساله، دیوید اسمیت ۳۹ ساله، اریک شوجی ۳۶ ساله و تیلور اوریل ۳۲ ساله هستند. جوان‌ترین بازیکنان تیم المپیک توری دیفالکو و میکا ما بودند که حضور این دو بازیکن در المپیک بعدی تقریبا قطعی است.

کاپیتان نمی خواهد والیبال را ترک کند

کاپیتان یانکی‌ها، میکا کریستنسن ۳۱ ساله است. این والیبالیست به صراحت اعلام کرده که دوست دارد در لس آنجلس بازی کند. او در مصاحبه‌ای با Hawaii News Now گفت: اگر کادرفنی من را بخواهد، در المپیک بعدی خواهم بود. بسیار خوشحال خواهم شد اگر بتوانم در المپیک بعدی حضور داشته باشم. بازی‌ها در خانه ما برگزار می‌شود و هر ورزشکاری آرزو دارد که المپیک را در کشورش در مقابل هواداران، خانواده و دوستانش تجربه کند و بنابراین من دوست دارم که در المپیک بعدی باشم. ما به عنوان یک کشور میزبان دغدغه حضور در این بازی‌ها را نداریم و می‌توانیم با آماده‌سازی مناسب برای کسب مدال المپیک برنامه‌ریزی کنیم. یکی دیگر از ستاره‌های آمریکا یعنی  متیو اندرسون، نیز تمایل خود را برای بازی در لس آنجلس ابراز کرد.

آمریکا در المپیک پاریس توانست در دیدار رده‌بندی ایتالیا را شکست دهد و عنوان سومی و مدال برنز رقابت‌ها را به دست بیاورد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha