• دوشنبه / ۵ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۲:۳۹
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403060502440
  • خبرنگار : 50416

در چهارمین روز از هفته دولت انجام شد؛

آغاز عملیات اجرایی هتل ۴ ستاره در ملایر 

آغاز عملیات اجرایی هتل ۴ ستاره در ملایر 

ایسنا/همدان همزمان با چهارمین روز از هفته دولت، هتل آوا به‌عنوان سومین هتل در شهرستان ملایر پس از هتل کریمخان و هتل پارک سیفیه با اعتباری بیش از ۴۰ میلیارد تومان و اشتغال ۱۵ نفر کلنگ‌زنی شد.

معاون گردشگری و صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان دوشنبه پنجم شهریور ماه در این آیین به ۱۷ هتل فعال در استان همدان اشاره کرد و گفت: از این تعداد، یک هتل پنج ستاره، یک هتل چهار ستاره، شش هتل سه ستاره و چند هتل دو و یک ستاره هستند.

علی خاکسار با بیان اینکه این هتل دومین هتل چهار ستاره استان همدان خواهد بود، افزود: با افتتاح این هتل حدود ۱۰۰ تخت به ظرفیت اقامت شهرستان و استان اضافه خواهد شد و به توسعه گردشگری شهرستان کمک می‌کند. 

خاکسار مهم‌ترین رکن توسعه گردشگری را توسعه مراکز اقامتی دانست و افزود: شهرستان ملایر تنوع خوبی در این حوزه از جمله اقامتگاه بومگردی، خانه مسافر، هتل آپارتمان، مجتمع‌های گردشگری ، متل و هتل‌ها دارد. 

وی با بیان اینکه در استان همدان ۴۲۰۰ تخت داریم، تصریح کرد: با پروژه‌های در حال ساخت، ظرف سه سال آینده این رقم به دو برابر افزایش پیدا خواهد کرد.

خاکسار تحریم، شرایط کشور و برخی اتفاقات را دلیلی بر آسیب به حوزه گردشگری دانست و افزود: سرمایه‌گذار اقبال زیادی برای سرمایه‌گذاری در این بخش ندارد در صورتیکه سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری حوزه‌ای پر درآمد و زودبازده است و خیلی زود می‌تواند به سودهی برسد.

به گزارش ایسنا، همچنین مرکز رفرانس و مشاوره بیماری‌های رفتاری شهید «حیدر ابراهیم خانی» در سه طبقه با ۷۵۰ متر مربع زیربنا و با اعتبار ۱۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان برای احداث ساختمان و سه میلیارد تومان برای خرید تجهیزات در محل بازآفرینی شهید «ولی بخشی» و ۳۹ واحد مسکونی بهزیستی ۶۰ تا ۸۰ متری با اعتبار بیش از چهار میلیارد تومان به‌صورت همزمان افتتاح شد.

آغاز عملیات اجرایی هتل ۴ ستاره در ملایر 

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha