• دوشنبه / ۵ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۲:۰۱
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403060502394
  • خبرنگار : 50300

یک مقام مسئول سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان:

حقوق مردم ‌فلسطین‌ قابل مذاکره نیست/ مردم غزه مسیر مقاومت را انتخاب کرده‌اند

حقوق مردم ‌فلسطین‌ قابل مذاکره نیست/ مردم غزه مسیر مقاومت را انتخاب کرده‌اند

ایسنا/خوزستان معاون تعلیم و تربیت سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: مذاکره میان فلسطین و رژیم صهیونیستی هیچ وقت به نتیجه نخواهد رسید چون مردم فطرتا به دنبال وطن و حق اصلی و اساسی خود هستند و این حق قابل مذاکره نیست.

حجت‌الاسلام و المسلمین امین ذوالفقاری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، اظهار کرد: وضعیت کنونی غزه، محل امتحان همه حق طلبان و حق جویان از دولتمردان تا عموم جامعه و جهان بشریت است.

وی ادامه داد: یزید زمان یعنی رژیم صهیونیستی، با پشتوانه آمریکا در حال ارتکاب جنایات علیه بشر و نسل‌کشی است. مقام معظم رهبری در این رابطه فرمودند: اگر آمریکا برای یک لحظه دست خود را از پشت ‌سر رژیم صهیونیستی بردارد، قطعا نابود می‌شود و از بین خواهد رفت.

معاون تعلیم و تربیت سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: جنگ کنونی، جنگ رژیم صهیونیستی، آمریکا و جبهه استکبار علیه مردم مظلوم غزه است. امروز چنین وضعیتی محل امتحان و ابتلاء برای دولت‌های اسلامی است تا بدانند باید چه نقش آفرینی داشته باشند و آیا مردم حق‌طلب جهان در برابر چنین جنایاتی مطالبه‌گری می‌کنند و یا سکوت اختیار می‌کنند.

ذوالفقاری ادامه داد: مذاکرات آتش بس در قاهره، قطعا به نتیجه نخواهد رسید؛ حقیقت این است که رژیم صهیونیستی، می‌خواهد منکر ماهیت و حقیقت مردم غزه یعنی بخشی از فلسطین شود.

وی ادامه داد: مذاکره میان فلسطین و رژیم صهیونیستی هیچ وقت به نتیجه نخواهد رسید چون مردم فطرتا به دنبال وطن و حق اصلی و اساسی خود هستند و این حق قابل مذاکره نیست. مذاکره برای مساله‌ای که حق مسلم مردم است، ممکن نیست و قطعا راه به جایی نخواهد برد. امروزه، مردم غزه بیدار شده‌اند و مسیر مقاومت را انتخاب کرده‌اند.

ذوالفقاری یادآور شد: رژیم صهیونیستی با نسل‌کشی و کشتار کودکان بی‌گناه، از دستیابی به اهداف راهبردی و استراتژیک درمانده است. با وجود اینکه بسیاری از رهبران حماس را ترور کرده است، اما مردم و مقاومت همچنان پای آرمان‌های خود ایستاده‌اند.

انتهای پیام  

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha