• دوشنبه / ۵ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۱:۳۵
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1403060502357
  • خبرنگار : 71675

استقلال پیگیر وضعیت اورونوف

استقلال پیگیر وضعیت اورونوف

باشگاه استقلال درباره شرایط ۲ بازیکن برای قرار گرفتن در فهرست زیر ۲۵ سال پرسپولیس استعلام می‌گیرد و در صورت رخ دادن عملی خلاف قانون، از کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ به کمیته انضباطی شکایت خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، باشگاه استقلال قصد دارد شرایط اوستون اورونوف و محمد خدابنده‌لو را برای حضور در لیست زیر ۲۵ سال پرسپولیس را استعلام بگیرد چرا که در روزهای گذشته شایعاتی مبنی بر حضور این بازیکنان در فهرست زیر ۲۵ سال پرسپولیس مطرح شده است.

مدیران باشگاه استقلال معتقدند که این کار خلاف قانون است، در نتیجه در صورت رخ دادن چنین اقدامی از کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ به کمیته انضباطی شکایت خواهند کرد.

براساس بند ۲ ماده ۳۶ دستورالعمل ناظر بر قراردادهای فصل ۰۴-۱۴۰۳، باشگاه‌ها می‌توانند ۲ سهمیه مشروط زیر ۲۵ سال در فهرست بازیکنانشان داشته باشند. شرط قرار گرفتن دو بازیکن در فهرست زیر ۲۵ سال باشگاه‌ها به این صورت است که باید این بازیکنان قبلا در فهرست زیر ۲۳ سال آن باشگاه بوده باشند و از فصل قبل قرارداد داشته باشند.

استقلال پیگیر وضعیت اورونوف

با این حال هم اورونوف و هم خدابنده‌لو در فصل گذشته جزو سهمیه زیر ۲۳ سال پرسپولیس نبوده‌اند و در زمان پیوستن به جمع سرخ‌پوشان بالای ۲۳ سال سن داشتند. به همین دلیل است که باشگاه استقلال به این موضوع معترض است. گفته می‌شود که سازمان لیگ قرارداد این دو بازیکن را به خاطر این که از فصل قبل با پرسپولیس قرارداد داشته‌اند، در فهرست زیر ۲۵ سال امسال قرار داده است اما این که چنین اقدامی انجام شده یا نه، هنوز مشخص نیست.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۶-۰۵ ۱۲:۳۲

استقلال بازی خودش را تاکتیک خودش را درست کند وار ملوان دو گل دریافت نکند که داور بیچاره مجبور شود براش پنالتی بگیرد تا بازی را به تساوی بکشاند پرسپولیس هرکار بکند بازیکن باید داشته باشد استقلال این همه هزینه تلف میکند در آخر پرسپولیس قهرمان میشود

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۰۵ ۱۴:۱۴

فکر می کنی کمیته انضباطی چه کاری انجام میده؟ این قانون رو ملغی می کنه و خلاص !!

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۰۵ ۱۵:۳۷

یه روز دوباره لیگ ایران را دنبال میکنم و مدت زیادی تا اون روز نمونده چون آرمان رمضانی ۳۲ سالشه و به همین زودی خداحافظی میکنه و من دوباره فوتبال ایران را تماشا میکنم

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۰۵ ۱۶:۰۴

پرسپولیس بایدپیگیراین باشه چراداوران برای استقلال پنالتی مفت میگیره تااستقلال امتیاز مفت بگیره

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۰۵ ۱۶:۰۵

همش چرت وپرت ومزخرف

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۰۵ ۱۸:۴۵

باور کنید این کیسه ایقدر که پیگیر کارهای سرورش هست اگه دنبال کارهای خودش بود نیاز نبود با کمک داور از ملوان مساوی،بگیره.

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۰۶ ۰۷:۴۰

اره بسوزید 🤣🤣🤣چوب خدا صدا نداره افسایدیها

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۰۶ ۱۳:۳۷

لنگ دورزدن قانون روخوب بلده اجراکنه

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۰۶ ۱۶:۳۴

کیسه کش اینو که ماقانون نکردیم فدراسیون گفته بعدش چرا همش به ما گیرمیدید،