• دوشنبه / ۵ شهریور ۱۴۰۳ / ۰۹:۱۵
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403060502185
  • خبرنگار : 50589

هوادار و تراکتور علیه یک آمار در شهر قدس

هوادار و تراکتور علیه یک آمار در شهر قدس

ایسنا/آذربایجان شرقی جدال هوادار و تراکتور به میزبانی بنفش‌ها، همواره با اختلاف یک گل به پایان رسیده است.

دو تیم هوادار و تراکتور در چارچوب هفته سوم لیگ‌برتر فوتبال از ساعت ۱۹:۱۵ روز پنجشنبه در ورزشگاه شهر قدس به مصاف هم خواهند رفت.

شاگردان اسکوچیچ هفته گذشته در ورزشگاه مملو از جمعیت یادگارامام (ره) برد را در لحظات آخر با تساوی مقابل پرسپولیس عوض کردند، تا با احتساب پیروزی در هفته نخست برابر مس رفسنجان با ۴ امتیاز در جایگاه دوم جدول قرار بگیرند.

در نقطه مقابل بنفش‌پوشان پایتخت با هدایت رحمتی یک باخت و یک مساوی را تجربه کرده‌اند. آن‌ها در حالی از تراکتور پذیرایی خواهند کرد که با یک امتیاز در رتبه سیزدهم حضور دارند.

به گزارش ایسنا، هوادار و تراکتور تاکنون ۶ بار در چارچوب لیگ‌برتر به مصاف هم رفته‌اند که چهار بازی را تراکتور برده، یک بازی را هوادار و یک بار هم نتیجه مساوی به دست آمده است.

دو تیم تا به حال سه مرتبه به میزبانی بنفش‌پوشان پایتخت دیدار کرده‌اند که حاصل آن دو برد برای تراکتور و یک پیروزی برای هوادار بوده است.

نکته جالب اینکه، هر سه تقابل دو تیم به میزبانی هوادار به نتیجه مشابه یک بر صفر انجامیده است. نخستین نبرد هوادار و تراکتور به بازی رفت لیگ بیست‌ویکم برمی‌گردد؛ جایی که بنفش‌پوشان در ورزشگاه انقلاب کرج با یگانه گل محمدجواد محمدی به برتری رسیدند.

دو دیدار بعدی به میزبانی ورزشگاه پاس قوامین برگزار شد که هر دو به برتری اقتصادی تراکتور انجامید. گستاوو واگنین و عارف آقاسی گلزنان تراکتور در این دو مسابقه بودند.

حالا هوادار برای چهارمین مرتبه از تراکتور پذیرایی خواهد کرد؛ اما میزبان این دیدار نه ورزشگاه انقلاب کرج است و نه پاس قوامین؛ این بار ورزشگاه شهر قدس پذیرای تقابل هوادار و تراکتور خواهد بود و باید دید بالاخره چرخه نتایج اقتصادی تقابل های دو تیم به میزبانی هوادار به پایان می‌رسد یا نه.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha