• یکشنبه / ۴ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۱:۴۶
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1403060401816
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

کمک به خانواده ‌ی نیازمند سیستان‌وبلوچستان با اجرای رزمایش طرح شهید رجایی

کمک به خانواده ‌ی نیازمند سیستان‌وبلوچستان با اجرای رزمایش طرح شهید رجایی

ایسنا/سیستان و بلوچستان رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان کشور گفت: مجموعه دولت در حوزه‌های مختلف مأموریت دارد و به خانواده‌های نیازمند کمک می‌کند. رزمایش اعزام گروه‌های تخصصی جهادی در سطح کشور و هم بحث اجرای طرح شهید رجایی که یک طرح مشترک بین سازمان ادارات و کارمندان کشور و مجموعه کمیته امداد از نکات برگزاری این رزمایش بود است.

صنعتگران امروز در مراسم رزمایش گروهای جهادی در زاهدان افزود: تعدادی یخچال برای نیازمندانی که نیاز داشته‌اند، تهیه شد. در سال آینده هم این فضا را گسترش می‌دهیم. در حوزه نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد سعی داریم اتفاقات مطلوب بیشتری را رقم بزنیم.

صنعتگران خاطرنشان کرد: از سال گذشته تا کنون ۳۰ هزار میز خدمت جهادی عرضه کنیم که در سراسر کشور برگزار شده و صدها هزار نفر از عزیزان توانستند خدمت بگیرند و فاصله بین هزاران مدیر و مسئول با مردم کم شده است به‌واسطه این میزهای خدمت جهادی مشکلات مردم در مجموعه دولت پیگیری می‌شود.

وی افزود: در بحث کمک‌های مؤمنانه امروز شاهد هستیم بیش از ۳۰۰ میلیارد کمک کارمندان مجموعه کشور برای این موضوع در نظر گرفته شده‌است و بیش از ۶۰۰ هزار بسته معیشتی و موارد مختلفی تهیه شده در بین نیازمندها توزیع شد، این مشارکت‌کردن در کارهای خیر جزء نرم‌افزار تخصصی انقلاب اسلامی جاافتاده و فرهنگ جهادی در حوزه اداری کشور ایجاد شده است.

رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان کشور عنوان کرد: واقعیت امر این است که ما لیاقت و شایستگی خودمان را در این قرار دادیم که به مردم خدمت کنیم و نوکری کنیم هیچ کارگزاری ارزشمندتر از این نکته نیست که بخواهد نیاز مردم که آفریده خدا هستند را رفع کند. امید داریم تعداد گروه‌های جهادی افزایش یابد. 

سرهنگ حسن نکوئی، مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سیسان و بلوچستان مقدم بیان کرد: چند برنامه به‌صورت مشترک اجرا می‌شود؛ اعزام گروه‌های جهادی تخصصی در استان، اجرای طرح شهید رجائی توزیع ۸۵۸ یخچال که به همت کارمندان ادارات تهیه شده و به نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد اهدا می‌شود.

وی ادامه داد: با همکاری همه مدیران و ادارات مبلغی برای تهیه یخچال جمع‌آوری‌شده است، شاید اکنون باور این مطلب که برخی هنوز در خانه‌های خود یخچال ندارند سخت باشد امروز ۸۵۸ یخچال به افراد نیازمند تحت کمیته امداد هدیه داده می‌شود.

محمدرضا میری، کمیته امداد سیستان و بلوچستان بیان کرد: این جلسه کار بسیار مطلوبی است که برای مجموعه کارمندان اتفاق افتاده، کمیته امداد سیستان و بلوچستان به حدود ۱۹۰ هزار خانوار در استان خدمت‌رسانی می‌کند به همین دلیل ما نیازمند کمک و یاری خوبانی هستیم که در این جلسه حضور دارند.

مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان در پایان گفت: فاز اول طرح شهید رجائی با همراهی همکاران رقم خورد مطمئن هستم مرحله دوم این طرح به‌زودی اجرا خواهد شد، تا اینجا حدود ۳ میلیارد تومان جمع‌آوری‌شده است و د خواست داریم بسیج سازندگی نیز روی این رقم بازطراحی کنند تا مبلغ آن افزایش یابد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha