• یکشنبه / ۴ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۰:۳۷
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1403060401771
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

استاندار سیستان و بلوچستان:

انقلاب اسلامی، پرچمدار امت اسلامی است

انقلاب اسلامی، پرچمدار امت اسلامی است

ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی پرچمدار امت اسلامی در همه میدان‌ها است، گفت: به برکت عنایات الهی حرکت اسلام در دنیا پیش می‌رود و آینده از آن اسلام است.

محمد کرمی امروز در مراسم خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی (ع) در زائر سرای امام رضا (ع) زاهدان، اظهار کرد: خدمت رسانی به زوار ابا عبدالله الحسین (ع) ارزش و جایگاه بسیار والا و ویژه‌ای دارد.

وی خدمت به زوار اربعین حسینی(ع) را توفیق الهی دانست و افزود: خداوند را بر این نعمت الهی و توفیق قرار گرفتن در مسیر اصلی انقلاب شاکر هستیم‌ و باید از این فرصتی که در اختیار ما قرار گرفته است به بهترین نحو استفاده کنیم.

استاندار استان سیستان و بلوچستان با اشاره به جنایات رژیم صهیونسیتی در غزه، تصریح کرد: یکی از مشکلات اساسی امت اسلامی مساله فلسطین و غزه است، کودکان زیادی مظلومانه به شهادت رسیدند و فجایع انسانی را توسط رژیم صهیونیستی شاهد هستیم، اتفاقی دردناک که برای بسیاری از کشورها اهمیت ندارد.

وی بیان کرد: مسیر تحقق وعده الهی، دارای سختی‌ها و مشکلات بسیاری است که امروز ملت ما مشکلات را پشت سر گذاشته و وعده و فرمان الهی که همان انسجام و وحدت است بزودی تحقق می‌یابد.

کرمی گفت: امام حسین (ع) رمز و راز بندگی را به همگان آموخت، انقلاب اسلامی برگرفته از قیام عاشورا بوده و ما باید راه دلدادگی به خداوند متعال، حفظ و توسعه اسلام و اجرای عدالت الهی که راه امام حسین(ع) است را ادامه دهیم.

وی با اشاره به اینکه امام حسین (ع) با تمام وجود برای احیا و زنده نگه‌داشتن دین رسول الله به میدان آمد و همه زندگی‌اش را در راه اسلام و خدا فدا کردند، افزود: امام حسین(ع) از هیچ قدرتی نهراسید، چون به خدا وصل بود و کسی که به خدا متصل بوده یعنی همه عالم را دارد و عالم در ید و قدرت الهی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha