• یکشنبه / ۴ شهریور ۱۴۰۳ / ۰۸:۳۸
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1403060401712
  • منبع : منطقه شرق تهران

/این خبر به‌روزرسانی شد/

همزمان با اربعین، همراه با جاماندگان در استان‌ها

همزمان با اربعین، همراه با جاماندگان در استان‌ها

ایسنا/تهران همزمان با روز اربعین و خیل دوستاران حسینی در مسیر کربلا و نجف، جاماندگان از این سفر معنوی در شهرهای مختلف با پیاده‌روی در مسیرهای تعیین شده، در این همایش میلیونی شرکت می‌کنند.

برگزاری همایش ۶۰ هزار نفری پیاده‌روی جاماندگان اربعین در کاشمر

همزمان با روز اربعین حسینی همایش پیاده‌روی حرم تا حرم جاماندگان از مراسم پیاده‌روی در کربلای معلا در کاشمر دومین شهر زیارتی خراسان رضوی برگزار شد.

شرکت کنندگان درهمایش پیاده‌روی اربعین حسینی که برای یازدهمین سال متوالی با جمعیتی بیش از ۶۰ هزار نفر برگزار شد مسیر ۵ کیلومتری حرم امامزاده سید حمزه (ع) تا حرم امامزاده سید مرتضی (ع) را طی کردند.

حجت‌الاسلام محمد ایوبی دبیر ستاد مردمی جاماندگان اربعین کاشمر در حاشیه این مراسم در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: همزمان با اربعین حسینی عزاداران و زائران پیاده دومین شهر زیارتی خراسان رضوی مسیر پنج کیلومتری بقعه متبرکه امامزاده سید حمزه(ع) به سمت امامزاده سید مرتضی(ع) را پیمودند.

یزد- همایش جامانگان پیاده‌روی اربعین در بهاباد برگزار شد

دلدادگان و جاماندگان اربعین حسینی امروز یکشنبه چهارم شهریور ۱۴۰۳ همزمان با اربعین امام حسین(ع)، به یاد پیاده‌روی اربعین از نجف به سوی کربلا، مسیری ۱۰ کیلومتری از گلزار شهدای روستای کویجان تا حرم شهدای گمنام بهاباد را با پای پیاده طی کردند.

این برنامه با هدف تجدید بیعت با سیدالشهدا و ترسیم  مسیر پیاده‌روی نجف تا کربلای معلی و هم‌دردی با کاروان اهل‌بیت امام حسین (ع) همراه با برپایی موکب‌هایی در میان راه برای پذیرایی از عاشقان حسینی برگزار و با مراسم عزاداری و روضه خوانی اباعبدالله الحسین علیه السلام  در محل گلزار شهدای گمنام  این شهرستان پایان یافت.

اصفهان- پیاده‌روی جاماندگان اربعین در اصفهان

به گزارش ایسنا از اصفهان، مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی، صبح امروز، یکشنبه ۴ شهریورماه در نقاط مختلف شهر اصفهان و از جمله از حدفاصل چهارراه نورباران و میدان آزادی تا گلستان شهدای این شهر برگزار شد. 

از همان ساعت‌های اولیه صبح، میدان آزادی شاهد حضور خیل عظیم قشرهای مختلف مردم اصفهان بود که آمده بودند تا در پیاده‌روی جاماندگان اربعین شرکت کنند. 

امروز و در اربعین حسینی، پیر و جوان، زن و مرد، دختر و پسر و کودکان اصفهانی آمده بودند تا بار دیگر با امام حسین(ع) و شهدای کربلا، تجدید میثاق و عشق و دلدادگی خود به امام حسین علیه السلام و شهدای کربلا را ابراز کنند. 

چهارمحال‌وبختیاری- عاشورا در قلب جاماندگان اربعین حسینی در شهرکرد

در کنار مسیر تپه نورالشهدی شهرکرد موکب‌های خادمان اهل بیت (ع) به پاخاسته اند و پناهگاهی هستند برای خسته جانان و دلتنگان حرم امام حسین(ع) که از مراسم اربعین حسینی در مسیر کربلا جا مانده‌اند، در این مسیر میزبانی آغوش باز و نسیم آرامش وزیدن گرفته است.

گام به گام زائران به سوی معبد عشق متمایل می‌شوند، قلب‌هایی که در راه حسین (ع) جان گرفته‌اند، ندای یا حسین را از هر گوشه طنین‌انداز می‌کنند و آسمان را به لرزه در آورده‌اند.

عاشقان اهل‌بیت خالصانه از زوار شهدای گمنام پذیرایی می‌کنند، جا ماندگان از مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی در این آئین شرکت کرده‌اند تا جلوه عاشورایی خلق کنند.

کودکان و نوجوانان نیز در کنار والدین خود عشق به امام حسین(ع) و اهل‌بیت را تمرین می‌کنند و جلوه‌هایی زیبا از معنویت را در مسیر پیاده‌روی جاماندگان حسینی خلق می‌کنند.

آئین پیاده‌روی نمادین اربعین در مسیر تپه نورالشهدای شهرکرد با برپایی موکب‌های فرهنگی، پذیرایی و خدماتی از سال گذشته در شهرکرد برگزار می‌شود، همچنین در جوار شهدای گمنام مراسم روضه‌خوانی، سخنرانی مذهبی، مداحی و سینه‌زنی نیز برگزار می‌شود.

خوزستان- جاماندگان از اربعین در خوزستان دل‌های خود را به کربلای امام حسین گره‌زده‌اند

به گزارش ایسنا، امروز نیز در اهواز و البته سراسر شهرهای استان خوزستان جاماندگان از اربعین با برگزاری مراسم‌های ویژه دل‌های خود را به کربلای امام حسین (ع) گره زده‌اند و به عزاداری پرداخته‌اند.

در اهواز حرم مطهر علی‌بن‌مهزیار اهوازی و گلزار شهدا (یادمان شهید علی هاشمی) از جمله مکان‌های در نظر گرفته شده برای عزاداری و گردهمایی جاماندگان از اربعین است. مراسم‌هایی که اکنون نیز با حضور خیل عظیم عاشقان به امام حسین (ع) علی رغم گرمای شدید هوا در اهواز و دیگر شهرهای استان با شور و دلدادگی فراوان در حال برگزاری است.

قزوین- جاماندگان اربعین در دیار مینودری از خاطراتشان می‌گویند

حسین پسری ۲۵ ساله است که از خاطراتش در این همایش عاشقی می‌گوید: سه‌سال متوالی بود که پابوسی سیدالشهدا (ع) در روز اربعین قسمتم می‌شد، اما امسال به دلیل بیماری پدرم خودم اینجا هستم و دل و روحم در مسیر نجف به کربلا است.

این دلباخته امام حسین(ع) می‌گوید: سه سال پشت سرهم به پیاده‌روی اربعین رفتم اما امسال که به دلیل بیماری پدرم قسمت نشد، اشکم جاریست و دلم در مسیر نجف به کربلا پر می‌کشد، به نیت پیاده‌روی اربعین به پیاده‌روی جاماندگان حسینی آمده‌ام تا شاید کمی دلم آرام گیرد.

امین یکی دیگر از شهروندان قزوینی است که سال گذشته در مراسم پیاده‌روی اربعین در عراق حضور داشته است، وی در خصوص خاطراتش می‌گوید: در مسیر نجف به کربلا با مردی آشنا شدم که  تقریبا ۶۰ سال سن داشت، اهل سمنان بود. پایش کمی لنگ می‌زد، متوجه شدم که در سال‌های دفاع مقدس رزمنده بوده است. بر روی کوله‌پشتی‌اش عکسی بود، از او پرسیدم این عکس چه کسی است؟ با افتخار گفت که عکس مرحوم سیدعلی اکبر ابوترابی سید آزادگان است.

خراسان جنوبی- راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی در خراسان جنوبی

مردم خراسان جنوبی هم‌گام با زائران پیاده کربلا معلی امروز یکشنبه ۴ شهریور همزمان با شیعیان سراسر کشور عشق و ارادت خود به امام حسین (ع) را با پیاده روی جاماندگان اربعین ابراز داشتند.

مراسم پیاده روی دلدادگان اربعین حسینی در مرکز استان امروز چهارم شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۰۸:۳۰ صبح از میدان آزادی به سمت امامزادگان باقریه (ع) برگزار شد.

 در طول مسیرهای پیاده روی در استان حدود ۳۵۰ موکب خدمت رسانی به عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) خدمت رسانی می‌کنند.

همچنین در خراسان جنوبی ۳٠ بقعه متبرکه میزبان برگزاری مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین است.

حجت‌الاسلام پرویز بخشی‌پور، مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی در ایندخصوص گفت: مراسم اربعین سید و سالار شهیدان در بقاع متبرکه استان برگزار شد.

خراسان شمالی- امروز خراسان شمالی همچون طریق الحسین بود

نوجوان خوش سیما، با شال زیبای عزایی بر دوش هایش منقش به «نوکر نوکراتم یاعباس» آرام آرام قدم زنان به سمت گلستان شهدای حرکت می‌کند، شعری زیبا می‌خواند « پاهام حرم نمی‌رسه، صدام می‌رسه، من جا موندم ولی سلام می‌کنم، من می‌دونم که این سلام می‌رسد.

هر ساله مراسم اربعین در شهرها و روستاهای خراسان شمالی برگزار می شد، به مقصد امامزاده و یا قبور اما چند سالی است که مراسم پیاده روی جاماندگان حسینی با برنامه ریزی خاصی با مبدا و مقصد مشخصی برگزار می شود و با آه، سوز و حسرت هزاران  نفر از مردم این استان همراه است که به هزاران دلیل نتوانسته‌اند راهی کربلا بشوند، اما دل در گروه محبت حسین بن علی(ع) داشته و لحظه‌ای از حرارت عشق به این خاندان در قلوبشان کاسته نمی‌شود.

امروز در شهر بجنورد همه جاماندگان حسینی آمده‌اند تا از کیلومترها فاصله سلام به حرم امام حسین(ع) بدهند، آنچه در این همایش جاماندگان اربعین به وضوح مشخص است، این است که این پیاده روی یک همایش عظیم خانوادگی است، کودک و بزرگ، پیر و جوان، توانا و ناتوان، دارا و ندار، دختر و پسر، مادر و فرزند، دست در دست یکدیگر در مسیر حرم دل‌ها گام برمی‌دارند.

گوش ها را تیز می کنی، جاماندگان به یاد تشنه‌گان کربلا میگویند، «یک سلام می‌دهم به حرم، من مثل رقیه، اربعین جاماندم، بازم همه رفتند و تنها ماندم»

تهران- برپایی ۲ هزار موکب در میسر پیاده روی اربعین در تهران

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران از برپایی دو هزار موکب در مسیر پیاده روی جاماندگان اربعین در تهران خبر داد.

حجت الاسلام سید محسن محمودی با اشاره به ۶ مسیر فرعی گفت: مردم از ۶ مسیر ورامین، قرچک، باقرشهر، کهریزک، بزرگراه شهیدرجایی از شمال و جنوب، سلمان فارسی و چهاردانگه دهها کیلومتر راه را جهت حضور در مسیر اصلی طی خواهند کرد.

همدان- برای دل جامانده‌ام

میان همهمه حرم گم شده بودم که با صوت آخر، بغضی که سرِ بازی با دلم داشت، شکست. همان که مطیعی میخواند «میاد خاطراتم جلوی چشام...» عجیب خوش سلیقه بود مسئول صوت این موکب، شاید اصلا عمداً داشت با دل امثال من که جا مانده اند، بازی می‌کرد. اگر درست توصیف کنم جا ماندن از قافله اربعین شبیه همان ظرف بلوری است که یک ترک کوچک برمیدارد و مرور هر خاطره جدید این ترک را بزرگ و بزرگتر می کند تا جایی که دل تنگت که چون قلب گنجشکی کوچک شده است بریزد و بشکند و تو کاسه چه کنم چه کنم بگیری در دستت؟ و هی زیر لب بگویی حسین جان خودتان مرا باید گردن بگیری، شما مرا بد عادت کرده ای.

و انگار که صدای دل تنگ ات را بهتر از هرکس شنیده است می بینی مهمان می شوی به قیمه ای نذری که از ناکجا آباد یک نفر میاید و میگذارد توی دستت و میرود یا شاید سینی چایی به سبک عراقی ها که شاید کام تلخت را کمی شیرین کند، به تو تعارف می شود.

جا ماندن از اربعین همین است نه توان ماندن داری نه پای رفتن... هزار بار که سر خودت را به اوقات دنیا و شهرت گرم کنی، ناگهان یادت می‌آید که تو ایران هستی و او عراق و فرسنگ ها فرسنگ از دلدار دوری و انگار میان هزار زائرش فقط تو نتوانستی بروی. بهانه گیر با چشمان خیس سر پایین می‌اندازم که از موکبش که برای جاماندگانشان شده پناهگاه و مأوا بیرون بروم، با مداح زیر لب میخوانم پریشون حالم فدای سرت... فدای پریشونی خواهرت... این اشکام برای خودم نیست فقط... دلم تو خرابه اس پیش دخترت...

آذربایجان‌غربی- آذربایجان‌غربی میزبانی شایسته برای زائران سرزمین نور

امسال نیز طبق روال ۲سال گذشته روزانه هزاران زائر ایرانی وخارجی از پایانه مرزی تمرچین تردد می‌کنند و از خدمات رفاهی، بهداشتی و پذیرایی موکب‌های برپا شده در مسیر به صورت شبانه روزی بهره‌مند می‌شوند.

موکب‌هایی که توسط دستگاه‌های خدمات رسان و مردم از شمالی‌ترین شهر استان تا تمرچین برپا شده و در حال خدمات رسانی هستند.

آذربایجان‌غربی همیشه مظهر اتحاد و وحدت بوده و مردم این استان از همه اقوام و ادیان در طی ۳سال اخیر با میزبانی شایسته از زائرین عتبات عالیات این اتحاد را به نمایش گذاشته است؛ همچنین امنیت و تردد روانی که در این مرز در ایام پیاده رویی اربعین برقرار شده، آذربایجان غربی را به یک میزبانی شایسته برای زائرین اباعبدالله الحسین تبدیل کرده است.

محمد صادق معتمدیان، استاندار آذربایجان‌غربی افزود: مرز تمرچین یکی از امن ترین مرزها برای تردد زائران اربعین است و امسال نیز شاهد میزبانی شایسته از زائرین عتبات عالیات است. 

وی همچنین با قدردانی از تلاش نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی برای میزبانی شایسته از زائران اربعین در آذربایجان‌غربی، خاطرنشان کرد: امسال سومین سال میزبانی از زائران اربعین حسینی از سراسر کشور و از کشورهای قفقاز، آذربایجان، ترکیه، گرجستان و روسیه در استان است.

فارس- برپایی ۵۰ موکب اربعینی سازمان اوقاف در عراق

رئیس سازمان اوقاف کشور از برپایی ۵۰ موکب رسمی در کشور عراق خبر داد و گفت: استان فارس در برپایی موکب در نجف اشرف دارای تجربیات بسیار است و هر سال براین تجربه افزوده می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی در حاشیه بازدید از موکب اوقاف فارس در نجف اشرف در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا بیان کرد: استان فارس در این کار چند سال تجربه دارد و هر سال بر تجربه‌اش افزون می‌شود.

وی تصریح کرد: سازمان اوقاف و امور خیریه در خاک عراق بیش از ۵۰ موکب رسمی دارد که توسط بقای متبرکه، هیئات مذهبی و سایر مراکز وابسته به سازمان اوقاف اداره می‌شوند.

رئیس سازمان اوقاف کشور اظهار کرد: سیاهه بیمارستان صحرایی و مرکز درمان استان فارس را در نجف اشرف مشاهده کردم، تاکنون چند هزار نفر مراجعه کننده داشتند و بعضی مریض‌های بدحال را اعزام کردند و اگر این مرکز نبود افراد در این مسیر دچار مشکل می‌شدند.

همدان- تردد ۷۰ درصد زائران اربعین حسینی از مسیر اسدآباد

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اسدآباد از تردد ۷۰ درصد زائران اربعین حسینی از مسیر این شهرستان خبر داد.

علی جمور در گفت‌وگو  باخبرنگار ایسنا، با اشاره به برپایی ۲۱ ایستگاه صلواتی رفت و برگشت اربعین حسینی در این شهرستان، اظهار کرد: در سال گذشته برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی در شهرستان اسدآباد ۱۴ ایستگاه صلواتی رفت و برگشت در نظر گرفته شده بود که این تعداد از ایستگاه های صلواتی در اربعین حسینی سال جاری به ۲۱ ایستگاه صلواتی رفت و برگشت افزایش پیدا پیدا کرده است.

خوزستان- پیاده‌روی جاماندگان اربعین در دزفول

راهپیمایی جاماندگان اربعین با حضور پرشور عزادار حسینی در دزفول برگزار شد.

این پیاده روی علی‌رغم گرمای طاقت فرسای این روزهای خوزستان که همراه با رطوبت بالا نیز است، امروز در شهر دزفول با حضور عاشقان امام حسین (ع) از حرم حضرت سبزقبا (ع) آغاز شد. پایان این پیاده روی ۱۳ کیلومتری نیز بقعه محمد ابن جعفر طیار (ع) بود.

سیستان و بلوچستان- مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی در زاهدان برگزار شد

محمود جوادیانفر در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: مراسم پیاده‌روی نمادین اربعین حسینی در زاهدان همچون سال‌های گذشته با حضور عاشقان از مزار شهدا آغاز و سپس عزاداران به سمت کهف الشهدا پایان یافت.

تولیت آستان مقدس کهف الشهدا زاهدان بیان کرد: در مسیر حرکت پیاده‌روی نمادین موکب‌ها و ایستگاه‌های صلواتی با همت هیئت‌های مذهبی و اهالی محله‌ها برپا شد که با جان و دل به خدمتگزاری پرداخته و نوای (لبیک یا حسین ) را از زاهدان تا کربلا طنین انداز کردند.

گیلان- پیاده‌روی نمادین اربعین در شهر ساحلی بندرانزلی برگزار شد

همزمان با اربعین حسینی پیاده‌روی نمادین جاماندگان اربعین حسینی با حضور پرشور مردم در شهر ساحلی بندرانزلی برگزار شد.

امروز یک‌شنبه چهارم شهریور ماه مصادف با اربعین حسینی، مراسم نمادین پیاده‌روی جاماندگان اربعین از بقعه بی‌بی حوریه بندر انزلی آغاز شد.

خراسان رضوی- پیاده‌روی اربعین پلی به سوی تمدن بزرگ اسلامی است

یکی از اساتید حوزه با بیان اینکه در مراسم اربعین حسینی که از سرتاسر عالم در آن حضور دارند همه با هم احساس برادری دارند، گفت: پیاده‌روی اربعین پلی است به سوی آن تمدن بزرگ اسلامی که در بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب به عنوان چشم‌انداز ترسیم کردند.

حجت‌الاسلام غلامرضا رضایی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه برای فراهم شدن زمینه ظهور، امام حسین باید جهانی شود، افزود: یکی از این راه‌ها برگزاری همین مراسم‌ باشکوه و میلیونی اربعین است که با حضور مردم کشورهای مختلف برگزار می‌شود.

کرمانشاه- پیاده‌روی جاماندگان اربعین در کرمانشاه برگزار شد

مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین با عنوان «به تو از دور سلام» همزمان با اربعین حسینی در کرمانشاه برگزار شد.

مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین، از ساعت ۹ صبح امروز (چهارم شهریور)  با حضور پرشور مردم کرمانشاه، در مسیر میدان آزادی به سمت مزار شهدا برگزار شد.

آذربایجان غربی-اربعین حسینی در خوی

مراسم عزاداری اربعین حسینی با حضور پر شور مردم ولایت مدار خوی در میدان شیخ نوایی برگزار شد.

مردم مومن خوی از پیر و جوان و زن و مرد و نوجوانان و کودکان عَلَم بدست و با چشمان پر از اشک در ماتم سیدالشهدا گریستند.

کریم علی نژاد، فرماندار خوی، ۴ شهریور در حاشیه عزاداری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: عشق به امام حسین (ع) پیر و جوان و کودک نمی‌شناسد.

فارس-شور عشقی که غوغا می‌کند

همزمان با سراسر کشور و با زائرین امام حسین(ع) در کشور عراق مردم شیراز در راهپیمایی دلدادگان اربعین حضور حداکثری داشتند و از دلایل خود برای شرکت در این راهپیمایی گفتند.

به رسم هر سال مراسم جاماندگان اربعین امام حسین(ع) همزمان با زائرین کربلا در عراق با حضور پرشور مردم شیراز برگزار می‌شود. دلدادگانی که از ساعت ۹:۳۰ صبح از میدان امام حسین(ع) به مقصد شاهچراغ(ع) شروع به پیاده‌روی کرده‌اند.

ایلام-زیرساخت‌های اربعین استان ایلام باید ارتقا یابد

نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی گفت: زیرساخت‌های اربعین در استان ایلام باید ارتقا یابد.

«سارا فلاحی» امروز یکشنبه چهارم شهریورماه ۱۴۰۳، در مهران در جمع خبرنگاران، با اشاره به تردد بیش از ۲ میلیون نفر زائر از مرز مهران، گفت: گرچه وضعیت راه، سایه‌بان‌ها و خنک کننده‌ها نسبت به سال‌های گذشته بهتر و تردد مردم راحت‌تر شده اما از آنجاکه حجم تردد مردم از مرز مهران بسیار است، انتظار می‌رود در همه حوزه‌ها به ویژه حمل و نقل زمینی و هوایی کمک بیشتری شود.

لرستان- پیاده‌روی جاماندگان اربعین در لرستان

مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین در لرستان برگزار شد.

جاماندگان حسینی در اربعین از ساعات ابتدایی صبح امروز از ۱۶ نقطه استان پیاده روی خود را به عشق امام عاشقان آغاز کردند.

مراسم پیاده روی دلدادگان حسینی در خرم‌آباد از حرم حضرت زیدبن علی(ع) تا امامزاده عبدالله(ع) این شهر برگزار شد.

مرکزی-همراه با اربعین حسینی در ۲۵ نقطه استان مرکزی

همایش پیاده‌روی با عنوان «حرم تا حرم» با حضور جاماندگان از آئین اربعین حسینی، در شهرستان های استان مرکزی برگزار شد.

عاشقان حسین(ع) امروز در چهلمین روز شهادت اباعبدالله الحسین(ع) و یارانش در همایش پیاده‌روی اربعین حسینی شرکت کرده و در سوگ شهادت سالار شهیدان اشک ماتم ریختند. اقشار مختلف مردم از پیر و جوان و زن و مرد در مسیر پیاده روی جاماندگان اربعین عشق و ارادت خود را به نمایش گذاشتند.

خراسان جنوبی-ارائه بیش از ۷۲ هزار خدمات درمانی به زائران اربعین توسط جمعیت هلال‌ احمر خراسان‌ جنوبی

مسئول پایگاه‌های درمانی کاظمین در عملیات بهداشتی، درمانی و امدادی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی در اربعین حسینی، گفت: از ابتدای استقرار نیروهای هلال احمر خراسان جنوبی ۷۲ هزار و ۱۳۰ خدمت پزشکی و پیراپزشکی در درمانگاه‌های هلال احمر مستقر در شهر کاظمین به زائران اربعین ارائه شده است. 

مجید رضا لطیفی، مسئول پایگاه‌های درمانی کاظمین در عملیات بهداشتی، درمانی و امدادی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی، امروز یکشنبه ۴ شهریور اظهار کرد: اربعین امسال مانند سال گذشته دو درمانگاه در شارع صاحب الزمان(عج) و شارع امام علی(ع) کاظمین توسط این جمعیت مستقر شده و به زائران اربعین خدمات پزشکی ارائه می‌دهند. 

خراسان شمالی- «سه‌شنبه»، زمان برگشت هواپیما از نجف به فرودگاه بین‌المللی بجنورد

استاندار خراسان شمالی گفت: روز سه‌شنبه ۶ شهریور زمان برگشت هواپیما از نجف اشرف به فرودگاه بین‌المللی بجنورد است.

محمدرضا حسین نژاد اظهار کرد: به دنبال صحبت با مدیر عامل شرکت هواپیمایی ایران ایر، با انجام پرواز برگشت این شرکت از نجف اشرف به بجنورد موافقت شد. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha