• شنبه / ۳ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۴:۰۷
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1403060301396
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

با صدور پیامی مشترک؛

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار سیستان و بلوچستان هفته دولت را گرامی داشتند

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار سیستان و بلوچستان هفته دولت را گرامی داشتند

ایسنا/سیستان و بلوچستان آیت الله مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان و محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان با صدور پیامی مشترک فرارسیدن هفته دولت را گرامی داشتند.

به گزارش ایسنا، متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 هفته دولت، فرصتی مغتنم برای شرح خدمات خادمان ملت و آگاهی مردم و مجالی ارزشمند است تا مدیران دولت با آگاهی بخشی دقیق و هوشمندانه ضمن روشنگری و پاسخگویی به مردم در راستای آرمان های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)  اهتمام ورزند.

هفته ی دولت نماد «وحدت دولت و ملت» و یادآور دولتمردان شرافتمندی است که ساده زیستی و خدمت به ملت را ارزشمندترین سرمایه و داشته خود تلقی می کردند.

 برای ملت ما یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهیدان خدمت به ویژه  شهید رییسی عزیز و شهید امیرعبداللهیان؛ شیرین و دلنشین است چرا که ایشان را فرزندانی از جنس خود می دانستند که جز برای اعتلای این سرزمین و ملت اندیشه دیگری نداشتند.

اینک دولتمردان هستند و مطالبات به حق و قانونی این ملت که جز با سرانگشت «ما می توانیم» پاسخی در خور نمی توان به آنها داد تا امید مردم مضاعف گردد و سرمایه ای ارزشمند برای پیشبرد اهداف عالی نظام و دولت «وفاق ملی» باشد.

بدون تردید رسیدن به توسعه پایدار با مشارکت نهادمند و نظارت مستمر عمومی ملت ممکن خواهد بود لذا از مردمان صبور و ولایت مدار استان انتظار می رود؛ با رصد عملکرد دولت در استان و بیان منصفانه کاستی ها و ارائه ارزشمند راهکارها در مسیر خدمت همراه و یاری رسان مسئولان باشند تا شاهد طلوع فردایی بهتر توام با توسعه یافتگی برای سیستان و بلوچستان سرافراز باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha