• شنبه / ۳ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۰:۵۰
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403060301106
  • خبرنگار : 50228

یک پیشکسوت:

با حضور گل‌محمدی ‌تغییر و تحولات در فولاد مشخص است

با حضور گل‌محمدی ‌تغییر و تحولات در فولاد مشخص است

ایسنا/خوزستان یک پیشکسوت فوتبال گفت: تغییر و تحولات در فولاد قابل مشاهده است و وقتی یک مربی مجرب بیاید انتظار نیز همین است.

حسن سالمی در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: عملکرد تیم‌های فولاد و استقلال خوزستان به صورتی بوده که نشان می‌دهد باتوجه به این که تنها دو هفته از لیگ گذشته است باید منتظر بازی های آینده این تیم‌ها باشیم تا عیارشان کاملا مشخص شود.

او ادامه داد: خوشبختانه فولاد در دو بازی موفق به کسب ۴ امتیاز شده است ولی متاسفانه استقلال خوزستان با سرمربی خارجی خود فعلا نتوانسته به امتیازات لازم دست پیدا کند که البته باید زمان داد تا بوژوویچ شناخت بهتری نسبت به بازیکنانش پیدا کند، ضمن این که به نظرم با اضافه شدن بازیکنان خارجی به ترکیب این تیم می‌توان در بازی‌های آینده ارزیابی بهتری از عملکرد این تیم برای لیگ فصل جاری داشت. امیدوارم استقلال خوزستان در هفته سوم بتواند شکست مقابل گل گهر ار جبران کند.

این پیشکسوت فوتبال با اشار به سابقه فعالیت گل محمدی در لیگ ایران، گفت: خوشبختانه گل محمدی تجارب بسیاری دارد و همراه پرسپولیس جام های مختلفی کسب کرده است. ضمن این که گل‌محمدی شناخت خوبی از تیم‌های لیگ برتری دارد و درهمین راستا نیز فولاد در دو بازی گذشته نتایج خوبی به دست آورده است.

او تاکید کرد: تغییر و تحولات در فولاد قابل مشاهده است و وقتی یک مربی مجرب بیاید همین نیز انتظار می رود. گل محمدی باتوجه به شناخت خوبی که از بازیکنان و تیم های مقابل دارد، می تواند تاکتیک خوبی را برای تقابل با رقبا انتخاب کند. در هر صورت تجربه خوب گل محمدی می‌تواند به فولاد کمک کند و حضور او در دو هفته گذشته در تغییر تاکتیک فولاد مشخص است و شرایط فولاد بهتر از این هم خواهد شد.

سالمی در پاسخ به این سوال که به نظر شما فولاد در حد و اندازه های کسب سهمیه آسیایی است؟ عنوان کرد: بعید می‌دانم اما این مهم قابل دسترس است. البته فولاد هنوز به دو سه مهره برای بهتر شدن نیازی دارد که اضاقه شدن اعرابی در روزهای اخیر به تیم فولاد می تواند برگ برنده این تیم و گل محمدی باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha