• شنبه / ۳ شهریور ۱۴۰۳ / ۰۹:۴۹
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403060301037
  • منبع : نمایندگی همدان

مفتح:

تلاش برای توسعه صنایع تولیدی در تویسرکان ادامه دارد

تلاش برای توسعه صنایع تولیدی در تویسرکان ادامه دارد

ایسنا/همدان نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش برای توسعه صنایع تولیدی در بخش‌های مختلف در شهرستان تویسرکان ادامه پیدا می‌کند.

محمد مهدی مفتح در گفت‌و گو با خبرنگار ایسنا، افزود: یکی از بهترین راهکارها برای کاهش نرخ بیکاری و ایجاد فرصت‌های شغلی جدید در شهرستان‌هایی مانند تویسرکان، جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و گسترش تولیدات صنعتی است که در سال‌های اخیر در این شهرستان شاهد رشد آن بوده‌ایم.

وی اظهار کرد: اکنون شهرستان تویسرکان با فعالیت شرکت‌های مهم و اثرگذار تولید دارو مانند فاران شیمی، هگمتان دارو و تدبیر دارو یکی از قطب‌های تولید دارو در غرب کشور به حساب می‌آید و توسعه حجم تولید این شرکت‌ها در دستور کار قرار دارد.

نماینده مردم تویسرکان در خانه ملت راه‌اندازی کارخانه بزرگ" مهان کاغذ" به عنوان یکی از بزرگترین کارخانه‌های تولید کاغذ پشت طوسی در کشور را از نمادهای توسعه تولیدات صنعتی در شهرستان تویسرکان دانست و ادامه داد: به دنبال گسترش شرکت‌های تولیدی مانند بسته‌بندی مواد غذایی و میوه با حمایت از سرمایه‌گذار خارجی هستیم که فعالیت تولیدی خود در مراحل اولیه را مدت‌هاست آغاز کرده است.

وی گفت: شرکت تولیدی الیاف‌سازان نیز اقدام به گسترش فعالیت‌های تولیدی خود با اضافه‌کردن خطوط جدید تولید کرده است.

مفتح احیا و فعالیت مضاعف ناحیه صنعتی فرسفج در سال‌های اخیر را از نتایج پیگیری‌ها برای افزایش واحدهای تولیدی و صنعتی تویسرکان دانست و خاطرنشان کرد: تویسرکان مستعد توسعه برخی دیگر از صنایع تولیدی مانند فروسیلیس است که با استفاده از ظرفیت‌های متنوع به دنبال راه‌اندازی آنها در شهرستان هستیم.

وی یادآور شد: رایزنی و تلاش‌ها برای جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی تداوم می‌یابد تا شاهد ایجاد فرصت‌های شغلی بیشتر و کاهش افزون‌تر نرخ بیکاری در شهرستان تویسرکان باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha