• شنبه / ۳ شهریور ۱۴۰۳ / ۰۸:۵۹
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403060300986
  • منبع : نمایندگی گیلان

مسئول سازمان بسیج دانشجویی گیلان:

حال زائران دانشجوی حادثه دیده رضایت بخش است

حال زائران دانشجوی حادثه دیده رضایت بخش است

ایسنا/گیلان مسئول سازمان بسیج دانشجویی گیلان با بیان اینکه حال زائران دانشجوی حادثه دیده رضایت بخش است، گفت: این سازمان با استفاده از تمام ظرفیت‌های داخلی، استانی و فرا استانی، تا بهبود کامل حال تمامی دانشجویان در کنار آنها است.

اکبر محمدی پور شامگاه جمعه دوم شهریور ماه درباره جزئیات آخرین وضعیت درمانی زائران دانشجوی حادثه دیده، اظهار کرد: یک دستگاه اتوبوس از  کاروان دانشجویان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان گیلان در هنگام بازگشت از سفر زیارتی اربعین در بامداد روز پنج شنبه مورخ یک شهریور ماه در محدوده کوهین قزوین دچار حادثه شد.

وی افزود: به محض اطلاع از این خبر، سازمان بسیج دانشجویی استان با استفاده از همه ظرفیت‌های داخلی و استفاده از ظرفیت‌های  استان‌های همجوار، هماهنگی لازم برای انتقال دانشجویان به مراکز درمانی و بیمارستان‌ها انجام شد.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان گیلان گفت: از این تعداد هشت نفر از دانشجویان در بیمارستان شهید رجایی قزوین و ۲۵ نفر در بیمارستان رازی قزوین بستری شدند که بیشتر این عزیزان سرپایی مداوا و ترخیص شدند  و سه نفر دیگر از دانشجویان به علت شکستگی شدید با سه دستگاه آمبولانس مجهز به بیمارستان بقیه الله(عج) تهران اعزام شدند و تحت عمل جراحی قرار گرفتند و هم اکنون تحت مراقبت و از نظر متخصصین شرایط درمانی آنها رو به بهبود است.

محمدی پور تصریح کرد: تنها یک نفر از دانشجویان در بیمارستان رازی قزوین بستری است که تا چند روز آینده مرخص شده و سه نفر دانشجوی بستری در بیمارستان بقیة الله برای تکمیل درمان باید چند روزی بستری باشند؛ مابقی دانشجویان به لطف خدا ترخیص و به آغوش خانواده بازگشتند.

وی خاطرنشان کرد: طبق وعده‌ای که از ابتدا  به خانواده‌های زائرین داده شد این سازمان با استفاده از تمام ظرفیت‌های داخلی، استانی و فرا استانی، تا بهبود کامل حال تمامی دانشجویان در کنار آنها است.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان گیلان از حضور میدانی، تماس‌ها و پیگیری ویژه همه مسئولین استانی به ویژه استاندار، فرمانده سپاه قدس، ریاست دانشگاه علوم پزشکی، مدیرعامل هلال احمر، مدیرکل آموزش و پرورش، مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری، جانشین بسیج اساتید گیلان و سایر مسئولینی که در بیمارستان حضور پیدا کردند تقدیر کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج دانشجویی گیلان، محمدی پور از زحمات کادر درمان بیمارستان‌های شهید رجایی و رازی قزوین و بیمارستان بقیة الله تهران و رانندگان آمبولانس نیز تقدیر کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha