• جمعه / ۲ شهریور ۱۴۰۳ / ۰۸:۲۹
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403060200530
  • خبرنگار : 50040

فرماندار شهرستان خبر داد

افتتاح ۶۳ پروژه عمرانی در شهرستان آستانه اشرفیه همزمان با هفته دولت

افتتاح ۶۳ پروژه عمرانی در شهرستان آستانه اشرفیه همزمان با هفته دولت

ایسنا/گیلان فرماندار آستانه اشرفیه، از افتتاح ۶۳ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۵۳ میلیارد تومان همزمان با هفته دولت خبر داد و گفت: دو پروژه مهم با حضور استاندار گیلان افتتاح می‌شود.

خسرو آرنگ در گفت وگو با ایسنا، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت و در راس آنان شهیدان رجایی و باهنر و همچنین شهدای خدمت به ویژه شهید آیت الله رئیسی و همراهان شهید ایشان، اظهار کرد: با همت دولت سیزدهم طی ۱۰۰۰ روز کاری در شهرستان آستانه اشرفیه بالغ بر سه همت اعتبار را جذب و صرف پروژه های عمرانی کردیم.

وی از افتتاح ۶۳ پروژه در شهرستان آستانه اشرفیه با اعتباری بالغ بر ۴۵۳ میلیارد تومان همزمان با هفته دولت خبر داد و خاطرنشان کرد: این پروژه ها از محل اعتبارات ملی و استانی و شهرستانی به بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار آستانه اشرفیه با اشاره به افتتاح طرح های هادی روستایی با اعتبار ۶ میلیارد و ۶۰۹ میلیون تومان، عنوان کرد: یکی از مهمترین پروژه های هفته دولت امسال احداث مخزن ۱۰ هزار مترمکعبی شهر آستانه اشرفیه با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان است که با حضور استاندار گیلان به بهره برداری می رسد.

آرنگ اجرای طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی با اعتبار ۱۷ میلیارد و ۲۲۷ میلیون تومان، مرمت، روکش، بهسازی و آسفالت راه ها با اعتبار ۴۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان و تامین آب شرب روستایی با اعتبار ۳۷ میلیارد و ۲۳۰ میلیون تومان را از دیگر پروژه های هفته دولت عنوان و خاطرنشان کرد: بخش عمده پروژه ها در حوزه مدیریت و عمران شهری شامل پیاده راه فرهنگی، فرش موزاییک، زیرسازی، آسفالت، لوله گذاری آب های سطحی و تامین روشنایی با اعتبار ۵۵ میلیارد و ۶۷۹ میلیون تومان است.

وی از اجرای طرح تجهیز اراضی روستایی با اعتبار یک میلیارد و ۲۲۴ میلیون تومان، سرمایه گذاری بخش خصوصی(مرغداری) با اعتبار ۲۱۰ میلیارد تومان و احداث پست، نصب ترانس و تبدیل شبکه فشار ضعیف به کابل خودنگهدار با اعتبار ۱۳ میلیارد و ۴۷۵ میلیون تومان نیز خبر داد و گفت: پروژه های توزیع برق در حوزه شهری بسیار اثرگذار است.

فرماندار آستانه اشرفیه با بیان اینکه طرح های اشتغالزایی کمیته امداد با اعتبار ۴۵۰ میلیون تومان و پروژه های آب منطقه ای شامل لایروبی آب بندان ها و ایستگاه ها پمپاژ با اعتبار یک میلیارد و ۲۹۰ میلیون تومان نیز به بهره برداری خواهد رسید، عنوان کرد: دو پروژه مهم با حضور استاندار افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha