• پنجشنبه / ۱ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۹:۰۵
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403060100425
  • خبرنگار : 50225

۱۴ مصدوم در حوادث ترافیکی امروز خوزستان

۱۴ مصدوم در حوادث ترافیکی امروز خوزستان

ایسنا/خوزستان حوادث ترافیکی امروز خوزستان ۱۴ مصدوم بر جای گذاشت.

عارف شرهانی سخنگوی اورژانس و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در پی واژگونی خودروی تیبا که ساعت ۹:۲۸ امروز (اول شهریورماه) در محور سوسنگرد به بستان رخ داد، یک مرد ۵۴ ساله مصدوم شد که توسط یک دستگاه آمبولانس ۱۱۵ به بیمارستان نفت سوسنگرد منتقل شد.

وی افزود: همچنین در حادثه واژگونی یک خودروی پراید که ساعت ۹:۵۰ امروز در محور هندیجان به دیلم- رخ داد، پنج نفر مصدوم شدند.

شرهانی بیان کرد: مصدومان این حادثه دو پسر سه و ۱۶ ساله، یک مرد ۴۲ ساله، یک دختر هفت ساله و یک زن ۳۶ ساله بودند که توسط تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان بقیه الله اعظم دیلم انتقال یافتند.

سخنگوی اورژانس و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: همچنین در حادثه واژگونی پژو پارس که ساعت ۱۰:۵۳ امروز در محور ماهشهر – هندیجان رخ داد، پنج نفر مصدوم شدند. مصدومان این حادثه یک مرد ۲۸ ساله و چهار زن ۱۸، ۲۰، ۲۳ و ۴۸ ساله بودند که توسط دو دستگاه آمبولانس به بیمارستان معرفی ماهشهر انتقال یافتند.

شاپور باقری رئیس جمعیت هلال احمر اهواز هم از واژگونی یک دستگاه خودرو کوئیک در کیلومتر ۷۰ محور اهواز  - خرمشهر خبر داد.  

وی افزود: ساعت ۲:۳۵ بامداد امروز با گزارشی مبنی بر حادثه واژگونی خودرو در ۱۰ کیلومتری پست امداد و نجات شهید مهدی موسوی، ضمن  هماهنگی با مرکز کنترل EOC نجاتگران این پست به محل حادثه اعزام شدند.

باقری گفت: نجاتگران با یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند و پس از تثبیت صحنه و ارزیابی مصدومان، اقدامات پیش بیمارستانی را انجام دادند. این حادثه سه مصدوم داشت که یک مصدوم توسط نجاتگران پست امداد و نجات شهید مهدی موسوی و دو مصدوم توسط عوامل اورژانس به بیمارستان ولیعصر خرمشهر منتقل شدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha