• پنجشنبه / ۱ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۲:۰۹
  • دسته‌بندی: عمران و اشتغال
  • کد خبر: 1403060100194
  • خبرنگار : 71667

وزیر راه و شهرسازی:

خدمات رسانی به زائران باید به بهترین نحو انجام شود

خدمات رسانی به زائران باید به بهترین نحو انجام شود

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه حماسه کربلا پایانی ندارد بنابراین خدمات‌رسانی به زائران هم باید به بهترین نحو انجام شود، تاکید کرد: مقام معظم رهبری فرمودند زائران کربلا باید بدون دغدغه و آسان سفر کنند و تمام تلاش استاندار محترم و همکاران من و پیگیری نمایندگان هم در این راستاست.

به گزارش ایسنا، فرزانه صادق مالواجرد - وزیر راه و شهرسازی امروز و در اولین روز کاری خود در یک ارتباط زنده تلویزیونی اظهار کرد: خدا را شاکریم که اولین سفر و مأموریتم به شهر ایلام و پایانه‌های شهری و دیدن زوار عاشقی که به کربلا عازم هستند و می‌آیند، است.

وی افزود: این سعادت نصیب من شد که از پایانه‌های مرزی حتما بازدیدی داشته باشم. همانگونه که می‌دانید بیش از سه میلیون زائر امسال عازم کربلا و نجف شده‌اند و باید گفت حماسه کربلا پایانی ندارد، بنابراین خدمات‌رسانی به زائرین هم باید به بهترین نحو انجام شود. مقام معظم رهبری فرمودند زائران کربلا باید بدون دغدغه و آسان سفر کنند. تمام تلاش استاندار محترم و همکاران من و پیگیری نمایندگان در این راستا است.

صادق مالواجرد تصریح کرد: در این روزها تعداد بازگشت زائران بیشتر است و آماری که از استاندار محترم گرفتم، حاکی از آن است که بیش از ۲۲۰ هزار نفر به خاک ایران بازگشته‌اند و از خدمات‌رسانی به زوار که برمی‌گردند با سرعت بیشتری انجام می‌شود. خوشبختانه در بازدیدی که انجام شد وضعیت مناسب است البته که باید خدمات بهتری به زائر داده شود و ان‌شاالله در سال‌های بعد با کمک دولت و مجلس اتفاقات بهتری هم رخ خواهد داد.

وزیر راه و شهرسازی درباره نحوه گزارش تخلفات توسط زائران توضیح داد: بازرسی که وزارت راه و شهرسازی پیش بینی کرده، مستقر است و هم نظارتی که استاندار محترم در پایانه پیش بینی‌کردند کاملل بر پایانه وجود دارد و اگر شکایتی وجود داشته باشد، مراجعه می‌کنند و به شکایات پاسخ‌گویی انجام می‌شود. بیش از ۵۰ درصد ورود و خروج زائران از مرز مهران است که خود مسئولیت را سنگین‌تر کرده است و من از زمانی که وارد این مرز شدم، دیدم استاندار محترم شبانه روز در حال زحمت کشیدن است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۶-۰۱ ۲۰:۲۶

سلام درود بر شرفت تو را به خدا به زائرین از هرجهت کمک کنید توکشور غریب خداوند پشت و پناهتان تا ۵ روز بعد اربعین تا همه بتوانند در آسایش کامل برگردن

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۰۱ ۲۱:۴۴

سلام علیکم تشکر میکنم از همه عزیزانی که در اربعین امسال به زوار خدمت کردند اما مسیر کوتاهی از پارکینگ تا مرز را بسته بودند و اتوبوس شخصی یا دولتی آورده بودند و از زائر نفری سی هزار تومان گرفتند با توجه به کثرت جمعیت چرا فاصله 2کیلومتر 30هزار گرفتند؟؟

avatar

کابینه پزشکیان شده مدرسه پیرمردها و پیره زنها

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۰۳ ۱۲:۵۵

من زن معلول هستم . یک اتاق کوچک اطراف شهر گلپایگان به من دهید محض رضای خدا .

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۰۳ ۱۵:۴۸

خانم دکتر بنده خیلی خوشحال هستم که یک خانم به سمت وزارت انتخاب شده.

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۰۴ ۰۴:۴۸

تو را به همین امام حسین به گوش خانم وزیر برسونین که مدیر راه آهن(صالحی)و تمام معاونینش را عوض کنه به خدای حسین بیچارمون کردن