• پنجشنبه / ۱ شهریور ۱۴۰۳ / ۰۸:۰۹
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1403060100013
  • خبرنگار : 71368

معاون خدمات شهری شهرداری منطقه ۱۲ خبر داد

برپایی موکب های جاماندگان اربعین در پایتخت از شنبه/ انتخاب مناطق معین برای کمک به نظافت مسیر

برپایی موکب های جاماندگان اربعین در پایتخت از شنبه/ انتخاب مناطق معین برای کمک به نظافت مسیر

معاون خدمات شهری شهرداری منطقه ۱۲ از انتخاب مناطق معین برای کمک به نظافت مسیر جاماندگان اربعین خبر داد.

فرزاد هنرور در گفت‌وگو با ایسنا،‌ در مورد برنامه‌های شهرداری منطقه ۱۲ برای پوشش مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین، گفت: مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین از ساعت  ۶ صبح با قرائت زیارت اربعین از میدان امام حسین(ع) آغاز می شود و زائران با گذر از محور ۱۷ شهریور،‌ میدان خراسان،‌ میدان شوش و... به حرم حضرت عبدالعظیم حسنی می رسند.

وی با تأکید بر اینکه ۶.۵ کیلومتر از مسیر پیاده روی جاماندگان یعنی از میدان امام حسین تا میدان شوش در حوزه عملکردی منطقه ۱۲ قرار دارد، افزود: از دو هفته گذشته تا کنون بهسازی معبر و حذف زوائد فیزیکی را در دستور کار قرار دادیم تا مسیر برای پیاده روی و برپایی موکب ها آماده شود.

هنرور با اشاره به هماهنگی های انجام شده برای استقرار ۱۶۴ چشمه سرویس بهداشتی در مسیر و نصب یک سرویس بهداشتی قابل حمل، گفت: ۱۴۰۰ موکب در طول مسیر برپا خواهد شد که از روز شنبه نسبت به برپایی موکب ها خود اقدام خواهند کرد تا برای روز یکشنبه آماده باشند هرچند که در برخی مسیرها که موجب ترافیک و ازدحام نمی شود برخی موکب ها فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

وی از استقرار پاکبان های مناطق معین برای نظافت حداکثری طول مسیر پیاده روی خبر داد و گفت: مناطق ۴،۱۴، ۸،۳ و ۷ به عنوان مناطق معین در امر نظافت انتخاب شدند، بطوریکه هر منطقه با ۱۵۰ پاکبان در طول مسیر مستقر می‌شوند تا نسبت به تمیزی مسیر اقدام کنند.

هنرور افزود: با توجه به گرمی هوا و طولانی بودن مسیر نسبت به استقرار مه پاش و موکب های استراحت به ویژه برای مادران و کودکان اقدام کردیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha