• چهارشنبه / ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۸:۰۳
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403053121879
  • خبرنگار : 50232

جانشین پلیس پیشگیری فراجا:

مشکل ترافیکی در مرزها وجود ندارد

مشکل ترافیکی در مرزها وجود ندارد

ایسنا/خوزستان جانشین پلیس پیشگیری فراجا گفت: از بُعد امکاناتی که فراجا برای راهپیمایی عظیم اربعین حسینی اختصاص داده و بسیج نیروهای پلیس قدم‌های اساسی خیلی خوبی برداشته که نتیجه آن روان‌سازی ترددها در مرزها است.

سردار مرتضی میرزایی امروز (۳۱ مردادماه) در حاشیه بازدید از مرز شلمچه اظهار کرد: بر اساس برنامه‌هایی که از پیش تعیین شده و دستوراتی که از سلسله مراتب ابلاغ شده است، تلاش و امکانات پلیس باید به نحوی باشد که زائران حضرت اباعبدالله الحسین حسین (ع) بدون هرگونه دغدغه‌ای با امنیت مناسب و کمترین زمان در مرزها تردد داشته باشند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: کارکنان پلیس با همه توان در مرزهایی که تعیین شده پای کار آمدند و وظایفی که برای آنان تعیین شده به نحو احسن و به خوبی انجام می‌دهند.

جانشین پلیس پیشگیری فراجا تصریح کرد: بنده نیز به عنوان خادم زائران و همکاران هستم برابر دستورات ابلاغی وظیفه دارم از نزدیک ضمن خداقوت، از نحوه اجرای کار و بهره‌برداری از امکانات و نیروها گزارشی را برای سلسله مراتب تهیه کنیم.

سردار میرزایی گفت: به لطف خداوند در چند مرزی که حضور داشتیم با برنامه‌ریزی دقیق و استفاده از تجربیات گذشته شاهد خدمات رسانی بسیار خوبی هستیم که در چندین سال گذشته نظیر آن را نداشته‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: از بُعد امکاناتی که فراجا برای راهپیمایی عظیم اربعین حسینی اختصاص داده و بسیج نیروهای پلیس در این امر مهم کمک‌رسانی کنند قدم‌های اساسی خیلی خوبی برداشته که نتیجه آن روان‌سازی ترددها در مرزها است.  

جانشین پلیس پیشگیری فراجا با بیان اینکه از روز شروع ماموریت تاکنون هیچ گونه مشکل حتی در موضوعات ترافیکی در مرزها نداشته‌ایم، گفت: در سال‌های گذشته مشکلاتی بود که با تمهیدات خوبی که فراجا اجرا کرده به خوبی رفع شدند و این نتیجه تلاش شبانه روزی کارکنان پلیس است که مخلصانه و بدون هیچ گونه انتظاری در این راه خدمت می‌کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha