• چهارشنبه / ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۱:۰۳
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1403053121384
  • خبرنگار : 50463

لیگ برتر فوتبال ایران؛

میزبانی ورزرشگاه نصیری یزد از هفته چهارم لیگ

میزبانی ورزرشگاه نصیری یزد از هفته چهارم لیگ

ایسنا/یزد از هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ایران ورزشگاه شهید نصیری یزد با میزبانی از تقابل دو تیم چادرملوی اردکان و نساجی قائمشهر به چرخه استادیوم های لیگ برتری اضافه خواهد شد.

ورزشگاه شهید نصیری یزد یکی از ورزشگاه‌های پرتعداد کشور است که استانداردهای لازم برای برگزاری مسابقات لیگ برتر را ندارد و به همین دلیل مسئولان سازمان لیگ اجازه میزبانی تیم «سعید اخباری» در هفته دوم لیگ برتر مقابل شمس آذر قزوین را در این ورزشگاه گرفتند تا این دیدار در ورزشگاه پاس قوامین تهران به میزبانی تیم چادرملوی اردکان برگزار شود.

این در حالی است که، حدود ۱۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای مرمت این ورزشگاه و اصلاح نقایص آن در نظر گرفته شده است و مسئولان سازمان لیگ هم چند روز گذشته از این ورزشگاه بازدید کردند.

سازمان لیگ از مجموعه ورزشی شهید نصیری ۴۱ مورد ایراد گرفته بود که از همان موقع رفع ایرادات آغاز شد و در مدت کمتر از دو ماه بیش از ۹۰ درصد ایرادات رفع شد. 

«داوود رفعتی» دبیر کارگروه استاندار سازی ورزشگاه های کشور ۲۴ مرداد در آخرین بازدید خود از این ورزشگاه به پیشرفت بازسازی ورزشگاه نصیری اذعان کرده با اشاره به ۲ ایراد جدید مجوز برگزاری مسابقات خانگی چادرملو را به بعد موکول کرده است.

وی گفته است که مهم‌ترین مشکل ورزشگاه کمبود نور و زمین چمن است که نور ورزشگاه باید حتماً به ۱۶۰۰ لوکس برسد و در حال حاضر فاصله زیادی با استاندارد شدن دارد.

اما «زهیر حاجی حسینی» مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان در خصوص آخرین وضعیت ورزشگاه نصیری در گفت‌وگو با ایسنا گفت: ایراداتی همانند راه عبور و مرور هواداران، رختکن، نیمکت، صوت، نور، چمن و غیره وجود داشت که خوشبختانه حل شده و اگر اعضای سازمان لیگ به مانند ورزشگاه‌های نقش جهان به استان یزد توجه و ارزیابی می‌کردند می‌توانستیم بازی دوم را هم میزبان باشیم. 

وی با تاکید بر اینکه مجموعه ورزشی شهید نصیری اکنون هم آمادگی بازی دوم را داشت، خاطرنشان کرد: از هفته چهارم لیگ ورزشگاه شهید نصیری آماده میزبانی از مسابقات لیگ برتر فوتبال خواهد بود.

به گزارش ایسنا، تیم چادرملوی اردکان در هفته چهارم میزبان تیم نساجی قائمشهر خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha