• چهارشنبه / ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۰:۳۳
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1403053121337
  • خبرنگار : 50214

اسامی و آخرین وضعیت مسافران اتوبوس حادثه دیده پاکستانی

اسامی و آخرین وضعیت مسافران اتوبوس حادثه دیده پاکستانی

ایسنا/یزد حادثه شب گذشته واژگونی و آتش سوزی اتوبوس زائران پاکستانی در منطقه دهشیر استان یزد منجر به فوت ۲۸ سرنشین و مصدومیت ۲۳ سرنشین دیگر این اتوبوس شد که مصدومان این حادثه به مراکز درمانی ابکوه، تفت و یزد منتقل شده و تحت معالجه قرار دارند.

دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس زائران پاکستانی در منطقه دهشیر را پیگیری و اطلاع رسانی کرد.

هفت مصدوم از بیمارستان ابرکوه مرخص شدند

۱۴ مصدوم این حادثه به بیمارستان خاتم الانبیاء ابرکوه منتقل شدند که بنا بر آخرین خبرهای دریافتی، هفت مصدوم پس از تشکیل پرونده و دریافت خدمات درمانی، از بیمارستان مرخص شده‌اند.

البته یک مصدوم دچار شکستگی ساق پا بود که صبح امروز جراحی و به بخش منتقل شد. یک مصدوم دیگر در بخش آی سی یو این مرکز درمانی، حال مساعدی دارد و جهت کنترل بیشتر علائم، همچنان در این بخش بستری است. پنج مصدوم حادثه هم به دلیل ضربه، در بخش اورژانس بستری هستند.

حال مساعد ۷ مصدوم بستری در بیمارستان تفت

بنا بر اعلام روابط عمومی بیمارستان شهید بهشتی تفت، با انتقال هفت مصدوم پاکستانی حادثه واژگونی اتوبوس به بیمارستان شهید بهشتی تفت، کلیه اقدامات تشخیصی و درمانی برای آنان انجام شد.

بر اساس این گزارش، یک مصدوم با سطح هوشیاری مطلوب در بخش آی سی یو به سر می‌برد و صبح امروز برای سه مصدوم بستری در بخش جراحی نیز خدمات ارتوپدی و جراحی انجام می‌شود.

یک مصدوم بستری در بخش اورژانس این مرکز درمانی، حال مساعدی دارد و یک مصدوم دیگر این بخش، به دلیل شکستگی فک و صورت در حال دریافت خدمات گوش و حلق و بینی است و مصدوم دیگری هم نیاز به جراحی دارد.

انتقال ۲ مصدوم به بیمارستانهای یزد

همچنین یک مصدوم در بخش آی سی یو بیمارستان شهید دکتر رهنمون یزد با سطح هوشیاری چهار بستری است ولی مشکل تروما ندارد.

مصدوم منتقل شده به بیمارستان شهید صدوقی یزد هم با پارگی وسیع چشم و پارگی متعدد صورت، توسط سرویس چشم پزشکی و گوش و حلق و بینی ویزیت شده و در حال انتقال به بخش چشم است.

 اسامی مسافران حادثه دیده  پاکستانی

اورژانس استان یزد اسامی برخی مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس زائران پاکستانی در جاده دهشیر یزد را اعلام کرد که در ذیل قابل مشاهده است؛

اسامی و آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس زائران پاکستانی در یزد

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha