• چهارشنبه / ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ / ۰۸:۲۶
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403053121189
  • خبرنگار : 50649

مدیرعامل آبفا فارس اعلام کرد:

پیشرفت ۳۰ درصدی طرح آبرسانی خرامه از سد درودزن / ۳ حلقه چاه حفر می‌شود

پیشرفت ۳۰ درصدی طرح آبرسانی خرامه از سد درودزن / ۳ حلقه چاه حفر می‌شود

ایسنا/فارس مدیرعامل آبفا فارس از پیشرفت ۳۰ درصدی طرح آبرسانی خرامه از سد درودزن خبر داد و بر ضرورت تأمین اعتبارات این پروژه تأکید کرد.

علی شبانی امروز، ۳۱ مردادماه در سفر به شهرستان خرامه و نشست با مسئولان این شهرستان ضمن تشریح وضعیت منابع آب شهرستان خرامه و روند آبرسانی شهری و روستایی در این شهرستان گفت: آب شرب مردم شهری و روستایی شهرستان خرامه همواره به عنوان یک دغدغه در دستور کار شرکت آبفا فارس بوده و به آن توجه ویژه شده است.

وی به تشریح اقدامات انجام شده در این حوزه و فعالیت‌های آبرسانی در دست اقدام پرداخت و ابراز امیدواری کرد تا با حمایت‌های مسئولان استان به ویژه استاندار فارس، مردم شهرستان خرامه در آینده‌ای نزدیک از آب شرب پایدار منتفع شوند.

شبانی گفت: به منظور تأمین پایدار آب شرب شهرستان خرامه طرح آبرسانی به این شهرستان از سد درودزن با ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی در دست اقدام است که تسریع در عملیات اجرای این طرح نیازمند تأمین اعتبارات مورد نیاز است.

مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس افزود: به منظور تأمین آب شرب شهر خرامه و مجموعه‌های روستایی حضرت امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل(ع) حفر ۳ حلقه چاه در دستور کار است که امیدوارم با تأمین به موقع اعتبارات مورد نیاز حفر، تجهیز و در مدار بهره‌برداری قرار گیرد.

رئیس کل دادگستری فارس هم در این نشست بر تسریع در عملیات اجرایی طرح‌های بلند مدت و کوتاه مدت آبرسانی تأکید کرد و از دستگاه‌های مجری و ناظر خواست تا با در نظر گرفتن مسائل فنی و مهندسی و سرعت بخشیدن به اجرای این طرح‌ها، برای تأمین پایدار آب شرب مردم تلاش مضاعف کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی همچنین به منظور تأمین اعتبار و تسریع در اجرای عملیات طرح‌های پایدار آبرسانی نیز وعده پیگیری داد.

به گزارش ایسنا، در این نشست مقرر شد شرکت آب منطقه‌ای با همکاری شرکت آبفا فارس، امکان توافق با مالکین اراضی کشاورزی و باغات منطقه، به منظور استفاده از تعدادی از چاه‌های آب غیرمجاز این شهرستان به منظور تأمین آب شرب شهری و روستایی را مورد بررسی قرار دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۵-۳۱ ۱۵:۴۱

آب برای انسان واجب است.