• چهارشنبه / ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ / ۰۷:۲۶
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1403053121161
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

استفاده از ظرفیت جهاددانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد از سوی سازمان نظام مهندسی

استفاده از ظرفیت جهاددانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد از سوی سازمان نظام مهندسی

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این سازمان از قابلیت‌های جهاد دانشگاهی استان استفاده کرده و همکاری لازم را خواهد داشت.

حمید اسکندری در نشست مشترک با رئیس جهاددانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: حمایت و تعامل های دو طرفه ما با جهاد دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد از سالها قبل تاکنون ادامه داشته و کما فی السابق این همکاری ها ادامه می یابد.

‌همچنین صاحب سروش فر، جهاددانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد رئیس سازمان نظام مهندسی استان، افزود: جهاد دانشگاهی می تواند در عرصه‌های مختلف و ‌همکاری و تعامل با سازمان نظام مهندسی تحول آفرین باشد.

وی بر لزوم همکاری های مشترک بخصوص آموزش کارکنان، دانش افزایی، افزایش مهارت کارکنان و غیره‌ از طریق دوره های جهاد دانشگاهی تاکید و اظهارکرد: جهاد دانشگاهی بستر مناسبی برای عملیاتی ساختن تفکرات علمی و پژوهشی و آموزشی در استان است.

سروش فر تصریح کرد: جهاد دانشگاهی در توسعه علم و فناوری افتخارآفرین است و این نهاد انقلابی برای تحقق آرمان‌های دینی و انقلابی از تمامی امکانات در جهت توسعه کشور و استان در زمینه های علمی، آموزسی و پژوهشی استفاده بهینه را می برد.

وی عنوان کرد: جهاددانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد توانسته است در بخش های آموزش‌های کوتاه مدت، دستاوردهای خوبی در جهت اشتغالزایی افرادی که در دوره های آموزشی دستیار دندانپزشک، تزریقات و نسخه خوانی و سایر دوره‌های متنوع این نهاد شرکت کرده اند، داشته باشد و اغلب شرکت کنندگان در این دوره ها جذب بازار کار شده اند.

به گزارش ایسنا، مهندس رحمت الله صمدی، معاون آموزشی جهاد دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست گفت: این نهاد طی سالهای گذشته همواره در زمینه برگزاری آزمون های استخدامی همکاری خوبی با نظام مهندسی استان داشته و دوره های آموزشی متنوع و قابل قبولی را برای این سازمان تدوین و برگزار کرده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha