• سه‌شنبه / ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۶:۲۵
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1403053020957
  • خبرنگار : 50604

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان:

۸۷ درصد زائران گلستانی مرز مهران را برای خروج از کشور انتخاب کرده‌اند

۸۷ درصد زائران گلستانی مرز مهران را برای خروج از کشور انتخاب کرده‌اند

ایسنا/گلستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان با اشاره به اینکه اکثرئ زائران اربعین گلستانی مرز مهران را برای خروج از کشور انتخاب می‌کنند، گفت: تاکنون۳ هزار و ۱۳۳ زائر با ۱۰۸ دستگاه اتوبوس به استان بازگشته‌اند.

عادل مصدقی امروز سه‌شنبه، ۳۰ مرداد در نشست خبری اظهار کرد: ۲۱ مجتمع بین‌راهی در سطح استان در دست بهره‌برداری است و ۱۴ مجوز برای ساخت مجتمع بین‌راهی در سطح استان گلستان صادر شده است.

وی با اشاره به اینکه از هفته دولت سال گذشته تاکنون در مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان دو هزار و ۲۴۷ میلیارد تومان اجرای پروژه انجام شده است، گفت: تا  امروز ۲۹۴ سرویس برای ۵ هزار و ۴۰۰ زائر از استان گلستان داشتیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: تردد ناوگان حمل بار و ترانزیت کالا از مرز اینچه برون در حال حاضر روزانه به بیش از ۱۲۰ دستگاه کامیون رسیده و  تجارت چمدانی نیز از این مرز زمینی در حال انجام است.

مصدقی فعالسازی مرز اینچه‌برون را از اقدامات ماندگار و اثرگذار دولت سیزدهم برشمرد و گفت: مرز اینچه‌برون از سال ۱۳۹۸ بسته شد و تردد از این مرز به صفر رسید تا اینکه در سال ۱۴۰۲ استاندار گلستان در سفری که به ترکمنستان داشت، پیگیر این موضوع شد و با دیپلماسی دولت سیزدهم این مرز پس از گذشت بیش از دو سال بازگشایی شد.

وی اضافه کرد: تردد ناوگان حمل بار و ترانزیت کالا از مرز اینچه برون در حال حاضر روزانه به بیش از ۱۲۰ دستگاه کامیون رسیده و  تجارت چمدانی نیز از این مرز زمینی در حال انجام است.

وی با بیان اینکه ۸۷ درصد زائران گلستانی مرز مهران را برای خروج از کشور انتخاب کرده‌اند، بیان داشت: بخشی از زائران نیز در حال بازگشت به استان هستند و ۳ هزار و ۱۳۳ زائر با ۱۰۸ دستگاه اتوبوس به استان بازگشته‌اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha