• سه‌شنبه / ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۳:۳۷
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1403053020764
  • منبع : باشگاه پرسپولیس

مصدومیت عالیشاه ادامه دارد

مصدومیت عالیشاه ادامه دارد

دکتر فرید زرینه که پیگیر وضعیت انگشت شکسته عالیشاه بود اعلام کرد که دوران درمان این عارضه حداقل چهار هفته است که هنوز به پایان نرسیده است.

به گزارش ایسنا، امید عالیشاه کاپیتان پرسپولیس که پس از برخورد با یکی از بازیکنان جوان تیم در جلسه تمرینی اردوی تیم انگشت پایش شکسته بود، همچنان تمرینات و برنامه‌های اختصاصی خود را دنبال می‌کند تا پس از بهبودی کامل، در زمان کمتری به شرایط مسابقه برسد.

طبیعی است که هواداران، مشتاق بازگشت هرچه سریع‌تر کاپیتان تیم‌شان هستند ولی براساس پروتکل‌های استاندارد پزشکی، از ابتدا هم حداقل زمان ۴ هفته‌ای برای جوش خوردن کامل استخوان پا اعلام شده بود. این مطلب در پنجم مرداد از سوی رییس پزشکی باشگاه اعلام شد.

دکتر فرید زرینه نیز درباره آخرین وضعیت پزشکی امید عالیشاه اظهار کرد: بر اساس آخرین بررسی‌ها، استخوان یکی از انگشت‌ها جوش خورده است و انگشت دیگر در حال ترمیم است. دوره درمان برای چنین عارضه‌ای حداقل ۴ هفته است که هنوز این زمان به پایان نرسیده است. البته امید عالیشاه به جهت تعصبش، اشتیاق و انگیزه زیادی برای بازگشت هرچه سریعتر دارد ولی به هر حال گذر این زمان اجتناب‌ناپذیر است.

کاپیتان سرخ ها همچنان باید تحت درمان باشد و در بازی مقابل تراکتور در یادگار امام تبریز حضور ندارد. پرسپولیس پنج شنبه ۱ شهریور باید در تبریز مقابل تراکتور قرار بگیرد و این دیدار از ساعت ۱۹:۴۵ آغاز خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۵-۳۰ ۲۲:۰۴

بازکنانی که مسن هستند هم بیشتر مصدوم میشن و هم دیر خوب میشن. من شخصا تحت هییییچ شرایطی هیگاه در این دو فصل روی عالشاه به عنوان مهره ثابت حساب باز نکردم و به نظرم باید اولین اقدام باشگاه، جذب بازیکن در پست عالشاه می بود.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۳۰ ۲۲:۰۹

پرسپولیس در خط حمله دو بازیکن معمولی داره ؛ البته آل کثیر معمولی رو به پایین است . هر دو قد بلند و سر زن نیستند. پرسپولیس نیاز به مهاجمی با فیزیک سردار آزمون داره. حییییییف که سردار را از دست دادیم. با مبلغ پایین تر هم می اومد پرسپولیس.