• سه‌شنبه / ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۱:۳۳
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1403053020575
  • خبرنگار : 50589

آخرین وضعیت ورزشگاه یادگار امام برای دیدار تراکتور-پرسپولیس

آخرین وضعیت ورزشگاه یادگار امام برای دیدار تراکتور-پرسپولیس

معاون فنی مهندسی اداره ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی گفت که ۸۰ گیت برای ورزشگاه یادگار امام در حال ساخت است که تا الان ۳۶ گیت آماده بهره برداری است.

به گزارش ایسنا، عطا شرفشاهی، معاون فنی مهندسی اداره ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی در خصوص گیت‌های جدید ورزشگاه یادگار امام تبریز اظهار کرد: این کارگاه ۲۰ روز است که فعال شده و از ۸۰ گیت که برای اینجا طراحی شده، حدودا ۳۶ گیت در حال آماده شدن برای بهره برداری در دیدار پرسپولیس و تراکتور خواهد بود. در حال حاضر کارهای اجرایی این پروژه در حال انجام است و ان‌شاءالله هر چه سریع‌تر آماده شود. سعی کردیم بحث زیرساخت‌ها را تماما آماده کنیم تا هواداران راحت وارد شوند.

وی افزود: در حال حاضر ۱۰ گیت آماده است که چون گیت‌های وروردی دو تایی هستند، روی هم ۲۰ گیت ورودی تقریبا آماده است و باقی آنها در کوتاه‌ترین زمان آماده بهره برداری خواهند شد. تا دو هفته گذشته در این مکان هیچ چیزی نبود و قدرتی که میان نظارت فنی اداره کل و پیمان‌کارهاست با سرعت بالا کارها را به اتمام می‌رسانیم.

شرفشاهی در پاسخ به این سوال که آیا ۳۶ گیت ورودی برای ۷۰ هزار تماشاگر جوابگو است؟ گفت: در این مورد باید با مهندس این پروژه صحبت کرد و تمام تلاشمان را می‌کنیم که بازی با هوادار برگزار شود. ما در حال حاضر زیرساخت‌ها را برای استفاده از VAR آماده کرده‌ایم و با مخابرات و صداوسیما درگیر هستیم و امیدوارم با کمک هم مشکلی برای این دیدار نداشته باشیم.

او در خصوص اینکه قرار بود گیت‌های ورودی به سیستم اداره ثبت احوال متصل شود عنوان کرد: پیگیر تمام کارها هستیم و ابتدا باید گیت‌ها آماده شود و بعد برنامه آنها نصب شود و در تلاشیم که کارها را انجام دهیم تا هواداران بتوانند با کارت ملی در استادیوم حاضر شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha