• سه‌شنبه / ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ / ۰۸:۵۰
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1403053020353
  • منبع : نمایندگی خراسان جنوبی

ایجاد ۵۱۴ فرصت شغلی برای نیازمندان در خراسان جنوبی

ایجاد ۵۱۴ فرصت شغلی برای نیازمندان در خراسان جنوبی

ایسنا/خراسان جنوبی از ابتدای امسال تاکنون ۵۱۴ فرصت شغلی برای نیازمندان زیرپوشش کمیته‌امداد امام‌خمینی (ره) خراسان‌جنوبی ایجاد شد.

نخعی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته‌امداد امام‌خمینی (ره) خراسان‌جنوبی، امروز سه ضنبه ۳۰ مرداد گفت:این تعداد اشتغال با پرداخت ۶۰ میلیارد تومان تسهیلات محقق شده است. 

نخعی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده امسال ۴ هزار و ۶۷۱ فرصت شغلی توسط این نهاد ایجاد خواهد شد که در صورت تحقق اعتبارات و همکاری بیشتر بانک‌ها این تعداد افزایش خواهد یافت.

نخعی گفت: سال گذشته ۴ هزار و ۷۳۸ فرصت شغلی با اعتبار هزینه شده ۵۲۰ میلیارد تومان ایجاد شد.

وی افزود: امسال مکلف به ایجاد ۴ هزار و ۶۷۱ فرصت شغلی هستیم که اگر اعتبارات به موقع محقق شود این تعداد افزایش خواهد یافت.

نخعی گفت: امسال هم مشابه سال گذشته سرانه تعیین شده ۱۵۰ میلیون تومان بوده که از طرف بانک مرکزی اعلام شده و بر همین مبنا اشتغال ایجاد خواهیم کرد.


وی با اشاره به این که از ابتدای سال ۲ هزار و ۷۰۰ نفر برای دریافت تسهیلات اشتغال ثبت نام کردند و تعداد زیادی از متقاضیان از سال گذشته باقی مانده اند افزود:با توجه به این که متقاضیان زیادی پشت نوبت داریم این توانایی وجود دارد که بر اساس توانایی پرداخت بانک‌ها افراد را به آنها معرفی کنیم و به طور معمول بیش از سهمیه تعیینی بانک‌ها افراد را معرفی می‌کنیم که اگر ریزش داشته باشند به اندازه‌ای که بانک‌ها اعتبار داشته باشند بتوانیم پرداخت کنیم.

به گفته وی سال گذشته در حوزه مهارت‌آموزی ۳ هزار و ۶۷۲ نفر شرکت کردند که برنامه امسال هزار و۶۲۰ نفر است و به طور معمول با توجه به مدیریت هزینه‌ها در ادارات شهرستان‌ها و همراهی موسسات آموزشی و خیران این آمار افزایش می‌یابد.

نخعی افزود: سال گذشته ۲۳۶ نفر از طریق کاریابی وارد بازار کار شدند که امسال هم پیگیر هستیم این آمار تحقق یابد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha