• سه‌شنبه / ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ / ۰۷:۵۵
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1403053020316
  • خبرنگار : 50444

توقیف ۵۰ وسیله نقلیه در عملیات ضربتی ارتقاء امنیت اجتماعی در بجنورد

توقیف ۵۰ وسیله نقلیه در عملیات ضربتی ارتقاء امنیت اجتماعی در بجنورد

ایسنا/خراسان شمالی فرمانده انتظامی شهرستان بجنورد از توقیف ۵۰ وسیله نقلیه که به دلایل مختلف سبب ایجاد ناامنی برای مردم شده بودند، خبر داد.

سرهنگ محمد گل‌محمدزاده در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به پیام‌های مردمی و گلایه‌ها از ناامنی در برخی مناطق شهری مرکز استان به ویژه در پارک‌ها و تفرجگاه‌ها، رسیدگی به این موضوع در دستور کار ماموران انتظامی و پلیس راهور قرار گرفت.

وی با بیان اینکه مردم از استعمال مواد مخدر توسط افراد مختلف در پارک‌های شهرستان بجنورد گلایه کرده و خواستار رسیدگی به فضای ناامن اجتماعی ایجاد شده بودند، افزود: این افراد از تاریکی بعضی پارک‌ها سوءاستفاده کرده و حتی اقدام به تخریب روشنایی پارک‌ها می‌کنند تا بتوانند در امنیت بیشتری به استعمال مواد و هنجار شکنی بپردازند.

وی تاکید کرد: به همین دلیل عملیات ضربتی پلیس برای ارتقاء امنیت اجتماعی در پارک‌ها و تفرجگاه‌های بجنورد آغاز شد تعدادی از معتادان و عوامل خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند.

سرهنگ گل‌محمدزاده ادامه داد: با همکاری پلیس راهور، حدود ۵۰ وسیله نقلیه که اقدام به ایجاد آلودگی صوتی کرده یا ورود غیرمجاز به پارک‌ها داشتند نیز توقیف و با پارکینگ منتقل شد.

وی با بیان اینکه وسایل نقلیه توقیف شده حداقل یک ماه در پارکینگ باقی خواهد ماند، گفت: طرح‌های ضربتی و ارتقاء امنیت اجتماعی توسط پلیس هیچ وقت تعطیلی بردار نیست همیشه انجام می‌شود.

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان بجنورد، پارک‌ها در فصل تابستان بیش از سایر زمان‌ها مورد توجه پلیس قرار می‌گیرد و ایجاد ناامنی در آن‌ها توسط ماموران انتظامی مورد رصد خواهد بود.

این مقام انتظامی تصریح کرد: اجرای اینگونه طرح ها با جدیت در دستور کار قرار دارد و از شهروندان انتظار می‌رود تا ضمن همکاری مردم با پلیس برای تداوم امنیت پایدار، در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۵-۳۱ ۱۰:۲۱

عالی ولی امیدوارم اشتباهی ماشین ها را نبرن پارکینگ

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۳۱ ۱۷:۵۳

سلام وقت بخیر خدا قوت جناب سرهنگ گل محمد زاده واقعا دست همکاران و گروه ضربتی درد نکنه به شهر آشخانه هم دستور همین کار ابلاغ کنید موتور سوار آن ماشین سواران وقول درآن شهر بگیرند واقعا دستت درد نکنه