• دوشنبه / ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۸:۰۸
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1403052920201
  • خبرنگار : 71469

گلایه‌های مهدی اولاد قبل از اعزام به پاریس در حضور وزیر ورزش

گلایه‌های مهدی اولاد قبل از اعزام به پاریس در حضور وزیر ورزش

دارنده مدال طلا و نقره پارالمپیک توکیو در رشته پرتاب وزنه و پرتاب دیسک گلایه‌های خود را نسبت به وضعیت ورزشکاران پارالمپیکی قبل از اعزام به پارالمپیک پاریس، مطرح کرد.

به گزارش ایسنا، مهدی اولاد در مراسم بدرقه ورزشکاران اعزامی به مسابقات پارالمپیک پارایس که با حضور وزیر ورزش و جوانان و کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد، اظهار کرد: باید بتوانیم ورزشکاران توان‌یاب را وارد جامعه کنیم و از گوشه گیر بودن آنها جلوگیری کنیم. خوشبختانه این مساله به خوبی طی چند سال گذشته توسط سازمان بهزیستی و کمیته ملی پارالمپیک دنبال شده است و نتیجه آن کاروان فرزندان ایران زمین در پارالمپیک ۲۰۲۴ است.

وی ادامه داد: همواره گلایه‌هایی نسبت به وضعیت ورزشکاران پارالمپیکی وجود داشته و به عنوان نماینده جامعه نابینایان مسائلی را مطرح می‌کنم. اشتغال، مسکن و بیمه ورزشکاران همچنان با چالش مواجه است و  گویا قرار است تصمیماتی در مجلس اتخاذ شود و امیدواریم اتفاق خوبی رخ دهد.

دارنده مدال طلا و نقره پارالمپیک توکیو در رشته پرتاب وزنه و پرتاب دیسک با اشاره به اینکه بحث حقوق ورزشکاران از صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان مورد دیگری است که به آن اشاره می‌کنم، عنوان کرد: تاکنون هیچگونه اقدامی در این خصوص صورت نگرفته و امیدواریم این مساله نیز پیگیری شود.

اولاد ادامه داد: نقش به سزایی در بخش نابینایان در پارالمپیک‌ها داشته‌ایم و ۴ مدال طلا و ۲ مدال نقره در توکیو کسب کردیم اما مشکلات عمده‌ای در بخش امکانات، فضای تمرین و رفت و آمد مواجه هستیم و با مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنیم.

دارنده مدال طلا و نقره پارالمپیک توکیو در رشته پرتاب وزنه و پرتاب دیسک تاکید کرد: امیدواریم بتوانیم به نتایج بهتری نسبت به پارالمپیک توکیو کسب کنیم و هدیه یک میلیاردی را کسب کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha