• دوشنبه / ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۶:۲۳
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1403052920123
  • منبع : بازار

برگزاری دوره‌های تخصصی در مرکز آموزش‌های عالی تخصصی دانشکدگان فنی دانشگاه تهران

برگزاری دوره‌های تخصصی در مرکز آموزش‌های عالی تخصصی دانشکدگان فنی دانشگاه تهران

امروزه هوش مصنوعی (Artificial Intelligence) که به اختصار AI خطاب می‌شود یکی از داغ‌ترین اصطلاحات روز در فناوری به حساب می‌آید تا آنجا که گفته می شود آینده جهان بدون هوش مصنوعی متصور نیست. لذا لازم است مدیران اطلاعات خود را در این حوزه افزایش داده و آینده کسب و کار خود را بر مبنای استفاده از هوش مصنوعی بنا نهند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی مرکز آموزش‌های آزاد دانشکدگان فنی دانشگاه تهران، همچنین مدیران برای تعریف، تعیین و دستیابی به اهداف کاری‌ خود باید برای کسب و کار خود از یک استراتژی پیروی کنند. زمانی که استراتژی شرکت خود را می‌سازید، تلاش می‌کنید که بهترین راه را برای توزیع عادلانه‌ی منابعی پیدا کنید که نیازهای شرکت را برای انجام اهداف برنامه‌ریزی‌شده برطرف می‌کنند. از این رو افزایش آگاهی مدیران در این حوزه می تواند در موفقیت یک کسب و کار تاثیر گذار باشد. با توجه به نیازمندی‌های امروز کسب‌وکارها و شایستگی‌های لازم برای کامیابی در عرصه رهبری سازمان‌ها، و نیز با درنظرگیری نیاز توسعه‌ای کشور در مسیر توسعه پایدار، پرورش مدیرانی صاحب سبک با افق دید مناسب جهت خلق آینده امری لازم و ضروری به نظر می‌رسد.

به گفته دکتر سیامک حاجی یخچالی ریاست مرکز آموزش‌های آزاد دانشکدگان فنی دانشگاه تهران دوره DBA با گرایش هوش مصنوعی با محوریت مهمترین موضوعات روز در حوزه هوش مصنوعی و بهره گیری از تجارب برترین اساتید در این حوزه توسط این مرکز برگزار می گردد. مدیران و علاقه مندان به حوزه‌های هوش مصنوعی می‌توانند از این فرصت ویژه استفاده کرده و با حضور در این دوره ضمن آشنایی با مباحث مختلف کسب و کار، بر حوزه‌های هوش مصنوعی متمرکز شده و یک دوره بالادستی و حرفه‌ای را تجربه نمایند. همچنین با توجه به برگزاری چندین دوره موفق DBA با گرایش استراتژی، این دوره کاربردی نیز در مرکز آموزشهای عالی تخصصی دانشکدگان فنی دانشگاه تهران برگزار می گردد. همچنین جهت ارتقای دانش مدیران میانی کسب و کارها این مرکز در حال حاضر برگزاری دوره های MBA را نیز در دستور کار خود دارد.

برگزاری دوره‌های تخصصی در مرکز آموزش‌های عالی تخصصی دانشکدگان فنی دانشگاه تهران

دکتر حاجی یخچالی در ادامه با بیان اینکه مدیریت پروژه، فرآیندی است که به منظور هدایت یک تیم در جهت دستیابی به اهداف پروژه اجرا می‌شود، افزود مدیریت موثر پروژه، نیازمند استفاده از دانش، ابزار و مهارت‌های تخصصی است و با توجه به اینکه مدیریت پروژه برای سازمان ها و کسب و کارها نقش حیاتی دارد، این مرکز با برگزاری دوره تخصصی مدیریت پروژه سعی دارد تا مدیران پروژه را با مفاهیم، تکنیک‌ها و اصول مدیریت و کنترل پروژه آشنا نموده و فرآیندهای مدیریت و کنترل پروژه از آغاز تا تحویل کامل پروژه را در این دوره کاربردی به آنها آموزش دهد.

برگزاری دوره‌های تخصصی در مرکز آموزش‌های عالی تخصصی دانشکدگان فنی دانشگاه تهران

وی افزود درپایان این دوره ها، دانش‌پژوهان گواهینامه معتبر از دانشگاه تهران را دریافت می نمایند. لازم به ذکر است که گواهینامه پایان دوره بصورت دو زبانه فارسی و انگلیسی از دانشگاه تهران به عنوان یکی از شناخته شده‌ترین دانشگاه‌های دنیا، صادر خواهد شد که با مراجعه به سایت pec.ut.ac.ir قابل استعلام خواهد بود.

متقاضیان دوره های مذکور می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۱۲۲۴۰۵۵۹۱ و ۸۸۲۲۵۴۰۲ و ۸۸۲۲۵۴۰۱ (با پیش‌شماره ۰۲۱) مرکز آموزش‌های عالی تخصصی دانشکدگان فنی دانشگاه تهران تماس حاصل نمایند و نیز از طریق نرم افزار واتساپ یا تلگرام با شماره ۰۹۱۲۲۲۶۲۷۸۱ پیام‌ها و سوالات خود را مطرح نموده تا از مشاوره علمی لازم جهت حضور در این دوره‌ها بهره‌مند گردند. همچنین جهت ثبت نام دوره‌های مذکور می‌توان روی عبارت ثبت نام دوره کلیک نمود و با تکمیل فرم مربوطه کارشناسان آموزشی دانشکده با شما تماس حاصل می نمایند.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha