• دوشنبه / ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۴:۱۵
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1403052919987
  • خبرنگار : 50121

رئیس بیمارستان اردستان هشدار داد؛

آب و برق بیمارستان اردستان در وضعیت اورژانسی قرار دارد

آب و برق بیمارستان اردستان در وضعیت اورژانسی قرار دارد

ایسنا/اصفهان رئیس بیمارستان شهید بهشتی اردستان گفت: با توجه به وضعیتی که وجود دارد، آب و برق بیمارستان شهید بهشتی اردستان در وضعیت اورژانسی قرار دارد.

محمود زاهدنژاد در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: یکی از اولویت‌های اورژانسی بیمارستان اردستان موضوع آب و برق است، به نحوی که از لحاظ پدافند غیرعامل و اضطرار، نیاز داریم که آب بیمارستان یک منبع جداگانه از شهر داشته باشد.

وی با اشاره به رایزنی‌های انجام شده با اداره آب منطقه‌ای، افزود: نیازمند خیّری هستیم که در سطح شهرستان بتواند یک ساعت آب چاه خود را به بیمارستان اهدا کند تا اداره آب منطقه‌ای در بیمارستان آن یک ساعت را جابجا کند.

رئیس بیمارستان شهید بهشتی اردستان، تصریح کرد: مخزن آب بیمارستان فرسوده است و پرت آب قابل توجهی دارد. مخزن جدید خریداری شده ولی با توجه به مصرف بالای آب در بیمارستان مخزن آب جوابگوی فقط ۲۴ ساعت بیمارستان خواهد بود. اکنون نیازمند خیر آب برای بیمارستان هستیم تا این مشکل برطرف شود.

برق بیمارستان باید دو فیدر باشد

زاهدنژاد یکی از مشکلات بیمارستان را تک فیدر بودن آن عنوان کرد و گفت: زمانی که برق شهر و قسمتی که بیمارستان قرار دارد به هر دلیلی قطع می‌شود برای چند دقیقه جریان برق در بیمارستان هم قطع می‌شود در صورتی که جریان برق برای برخی از بیماران ما حیاتی و حساس است و آنها را با مشکلاتی مواجه می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: با وجود ژنراتوری که در بیمارستان وجود دارد ولی پاسخگوی تمام بخش‌های بیمارستان نیست. برق بیمارستان باید دو فیدر باشد تا زمانی که جریان برق به هر دلیلی از قسمتی از شهر قطع می‌شود در فیدر دیگر جبران شود که بیماران دچار مشکل نشوند.

رئیس بیمارستان شهید بهشتی اردستان با بیان اینکه قطع نوسان برق می‌تواند به دستگاه‌های بیمارستان آسیب و خسارت جدی وارد کند، تأکید کرد: حوادث و اتفاق خبر نمی‌کند و باید هر چه زودتر بتوانیم بیمارستان اردستان را با حمایت مسئولان شهرستان دو فیدر کنیم تا نگرانی‌ها کامل برطرف شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha