• دوشنبه / ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۱:۰۹
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1403052919733
  • منبع : نمایندگی سمنان

استقرار اکیپ‌های خدمات‌رسان راهداری استان سمنان در پایانه مرزی مهران

استقرار اکیپ‌های خدمات‌رسان راهداری استان سمنان در پایانه مرزی مهران

ایسنا/سمنان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان از استقرار اکیپ‌های خدمات‌رسان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این استان در مرز مهران با هدف خدمات‌دهی به زوار اربعین خبر داد.

 احسان منصورکیایی ۲۹ مردادماه از استقرار ۲۲ نیروی این اداره کل در مرز مهران برای خدمات‌دهی به زوار اربعین حسینی(ع) خبر داد و اظهار کرد: اکیپ های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان به همراه ۱۱ دستگاه خودرو به مرز مهران در استان ایلام اعزام شدند.

وی با اشاره به خدمات‌دهی این تیم اعزامی ادامه داد: این نیروها به همراه ۶ دستگاه خودروی سبک و پنج دستگاه خودروی سنگین به مرز هدف استان سمنان برای خدمات رسانی در ایام اربعین اعزام شدند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان سمنان با اشاره به افزایش قابل توجه حجم سفرهای زوار در این ایام افزود: حضور این نیروهای تخصصی در حوزه راهداری می‌تواند به کیفیت‌بخشی خدمات به زوار کمک شایانی کند.

وی با بیان اینکه بخشی از این نیروها در پایانه برکت شهرستان مهران مستقر شدند، خاطرنشان کرد: همکاران اعزام شده به مرز مهران به زوار هم استانی که قصد بازگشت به استان را دارند، خدمات مشاوره ای در خصوص استفاده از ناوگان اتوبوسی ارائه می دهند. ضمن اینکه رانندگان ناوگان حمل و نقل استان نیز می‌توانند از راهنمایی‌ها و مشاوره‌های تخصصی همکاران راهداری در این بخش بهره‌مند شوند. 

منصور کیایی با بیان اینکه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در ایام منتهی به اربعین خدمات گسترده‌ای ارائه می‌دهد تصریح کرد: علاوه بر اعزام این نیروها به مرز مهران، همکاران ما در استان در طول محورهای ارتباطی نیز به زوار عبوری از استان سمنان خدمات متنوعی ارائه می‌دهند.

وی تسهیل در عبور و مرور کاربران جاده‌ای را وظیفه ذاتی این اداره کل برشمرد و تاکید کرد: همکاران خدوم ما در قالب گشت‌های راهداری در راستای خدمت رسانی هر چه بهتر به زائران کربلای معلی، تا پایان ایام اربعین حسینی (ع) به صورت مستمر در محورهای این استان و به ویژه در محورهایی که تردد زائران اربعین بیشتر است، مستقر و در حال انجام خدمات به هموطنان هستند. 

استقرار اکیپ‌های خدمات‌رسان راهداری استان سمنان در پایانه مرزی مهران
وی اضافه کرد: همچنین همکاران ما در بخش حمل و نقل مسافر و تامین اتوبوس و انتقال زوار به مرزهای کشورمان، تمامی ظرفیت‌های خود را برای ارائه خدمات کیفی به زوار عتبات عالیات به میدان آوردند تا زوار سیدالشهدا(ع) سفر بهتری در این ایام داشته باشند. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان از بهره‌گیری از حدود ۵۰ دستگاه از ناوگان مسافربری استان برای جابجایی زوار این استان خبر داد و اظهار کرد: براساس آمارهای رسمی اعلام شده، حدودا نیمی از زوار ثبت نامی امسال، متقاضی استفاده از ناوگان عمومی بودند.

وی همچنین از نظارت بر مجتمع‌های خدمات رفاهی بین‌راهی با هدف بهبود خدمات به زوار از دیگر اقدامات این اداره کل در ایام منتهی به اربعین نام برد و گفت: این نظارت‌ها تا بازگشت کامل زوار اربعین، به طور مستمر و ادواری از همه مجتمع‌های بین راهی استان انجام خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان، خدمت به زوار اربعین را افتخاری برای نیروهای راهداری برشمرد و گفت: همکاران ما در طول سال نیز به عنوان خادمان زوار حرم مطهر رضوی، به زوار علی‌بن رضا(ع) که هر ساله به طور میلیونی از استان بین‌الحرمین سمنان تردد می‌کنند، خدمات ویژه ارائه می‌دهند.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha