• دوشنبه / ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۰:۰۰
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1403052919643
  • منبع : فدراسیون فوتبال

صدور رای بیرانوند منوط به اظهارنظر کارشناس مالی شد

صدور رای بیرانوند منوط به اظهارنظر کارشناس مالی شد

رئیس کمیته وضعیت بازیکنان توضیحاتی درباره پرونده شکایت پرسپولیس از علیرضا بیرانوند که با فسخ قرارداد خود راهی تراکتور شد، ارائه کرد.

به گزارش ایسنا، جمشید نورشرق، رئیس کمیته وضعیت بازیکنان در ارتباط با  شکایت باشگاه پرسپولیس ازعلیرضا بیرانوند و باشگاه تراکتور اظهار کرد: با توجه به مستندات مالی ارائه شده از سوی باشگاه پرسپولیس و درخواست وکیل بازیکن مبنی بر ارجاع موضوع به کارشناسی و هم‌چنین نظر به اختلاف دو طرف در محاسبات ناظر بر تشخیص و تعیین مطالبات بازیکن و مستنداتی که در این ارتباط ارائه کرده‌اند و ضرورت رسیدگی تخصصی موضوع و بررسی مستندات، قرار ارجاع امر به کارشناسی صادر ­شد.

وی افزود: در این پرونده اساس موضوع در تشخیص موجه بودن یا نبودن فسخ قرارداد باشگاه پرسپولیس از سوی بیرانوند، بر این موضوع استوار است که آیا مطالباتی برای ایشان متصور است یا خیر؟ این موضوع امری تخصصی است و به لحاظ اختلاف اساسی دو طرف در این ارتباط و تفاوت اطلاعات ارائه شده از سوی آنان، اتخاذ تصمیم از سوی این کمیته منوط به ابراز نظر کارشناس مالی خواهد بود.

رئیس کمیته وضعیت بازیکنان اظهار کرد: کارشناس منتخب با بررسی مدارک ارائه شده در پرونده و هم‌چنین توجه به تمامی اطلاعات و مدارکی که دو طرف ارائه آن‌ها را لازم و ضروری می­‌دانند و تطبیق پرداختی­‌های باشگاه با مطالبات ادعایی و تفکیک پرداخت‌های قراردادی و پاداش­‌های خارج از قرارداد در هر یک از فصول مسابقاتی، نسبت به ارائه نظریه کارشناسی اقدام خواهد کرد.

نورشرق اظهار کرد: در فاصله آخرین لایحه ارائه شده از سوی باشگاه در تاریخ ۱۴۰۳/۵/۱۸ تا روز قبل که کمیته وضعیت بازیکنان تصمیم به ارجاع به کارشناسی گرفت، جلسات متعددی بین اعضا این کمیته تشکیل و در نهایت تصمیم گرفتیم که با توجه به اختلاف دوطرف در باب مسائل مالی و اعداد و ارقام مطرح در پرونده و به لحاظ ضرورت تفکیک پرداختی‌های انجام شده بابت حقوق از پاداش­‌های قراردادی، نظریه تخصصی کارشناس مالی را اخذ کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۹ ۱۰:۴۳

حالا اگر یک بازیکن گمنامی بود که خیلی زود محکوم می شد.ولی ایشان که هم باشگاه جدید و هم کادر فنی تیم ملی پشتیبانی اش می کنند فکر نکنم محکوم بشه

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۹ ۱۱:۱۱

همه اینا بازی دارن کش میدن بعد ی پولی جریمه کنن تمام بشه بر ....من خودم خبر دارم از همه چیز

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۹ ۱۱:۱۹

اگه بیرانوند برعکس از تراکتور یا استقلال به پرسپولیس اومده بود فورا ظرف یک روز رای صادر میشد وپرسپولیس از دو پنجره نقل وانتقالات محکوم الان ما باید دنبال دروازه بان میگشتیم تا بوده همین ناعدالتی بود چون هیچ کس چشم دیدن قهرمانی های پرسپولیس رو نداره.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۹ ۱۵:۲۳

ترکتور بهترین تیم این دوره لیگ هست. چرا تیم های پایتخت نشین این همه نگران هستند و از هر گونه جو سازی برای تراکتور دست برنمی دارند. این نشان از ترس از این تیم برای قهرامانی این دوره هست. انتقال بیرانوند یک انتقال مثل دیگر بازیکنان بود و خیلی هم عادی